- 771 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
KÜÇÜK ŞEYLER
Mutlu olmak, kendini mutlu hissetmek çok mu zor ? Zor değil aslında. Hiç zor değil. Onu görebilmek. Mutlu olabilmek için şartları zorlamak, sahip olduklarımızın değerini bilmek en doğrusu bence.
Günlük yaşamımızda, hayatın bize getirdiği sıkıntılardan, olumsuzluklardan hep şikayet eder dururuz. Yolda yürürken, ayağımıza bir taş takılsa, taşa kızar, öfkeleniriz.
Gazete haberlerini okuduğumuzda, yüzümüz asılır. İçimizi kasvet basar. Günde kim bilir kaç kişi trafik kazasında ölmüştür. Başka bir sayfada cinayet haberlerini okuduğumuzda, sıkıntımız iyice artar. Terör, aile içi şiddet haberleri, ölüm ilanları, ekonomi haberleri….v.s. bunlar saymakla bitmez.
Hepsinin ortak noktası da hayatın içinden olmaları. Yaşamımız boyunca, yaşadığımız sürece karşılaşacağımız şeyler bunlar. Bunları ne görmemezlikten gelebiliriz, ne de devamlı beynimizin içinde hapsedebiliriz.
Zamana ve mekana göre hareket etmek gerekiyor sanırım. Ben, sakin yapıda bir insanım. Yaşantımda, mizacıma uygun bir şekildedir. Çevremde de sevilen ve sayılan biri olarak tanınırım. Bugüne kadar kavga ettiğim pek görülmemiştir. Karşımdakine saygı duyarım ve genelde de karşılığını da görürüm.
Son dönemdeki rahatsızlığım neticesinde, hayata ait olaylarda, kendimi çok hoyratça davrandığımı fark ettim. Zihnimi çok yorduğumun farkına vardım. Hayatı çok ciddiye aldığımı, insanlara her konuda kendimi siper ettiğimin farkına vardım. Bu yazım bir anlamda da kendimle söyleşi.
Sanırım mutlu olmak, sağlıklı olmak ile aynı anlama geliyor. Değerini bilmek gerekiyor.Ben, bunu çok iyi anladım dostlar.Her an, her saniye çok değerli. Sağlıklı günler dileklerimle .
YORUMLAR
Çok güzel anlatmışsın huzurlu olabilmenin şifrelerini. Ama bunu herkes başaramaz. Herkesin mutlu olma kriteri başka başkadır.Mutlu olabilme eşiği farklıdır.
Senin sakin yapına hayranım doğrusu. Bir de insanlığına...Gözlerine iyi bak. Onlar senin hazinen. Kendini fazla yorma.
Kutluyorum...Sevgilerimle Nermin Abla...
Hayatı ciddiye almamız gerek sevgili Nermin hanım. Bu konudaki düşüncem hiç değişmedi Ama gerektiği kadar ciddiye almak. Gerektiğinden fazla dikkat aldığımızda bizim için önemli olan bedensel ve akıl sağlığımızı kaybettiğimizde işte o zaman gerçekten yaşamın ne demek olduğunu anlıyoruz hepimiz.
Sağlık herşeyin başında geliyor. Sağlıklı olduğumuzda mutluluğu da yakalama şansımız çok yüksek değil midir.
Çok güzel bir söyleşi idi. Sevgiler yüreğinize
Mutlu olmak, kendini mutlu hissetmek çok mu zor ? Zor değil aslında. Hiç zor değil. Onu görebilmek. Mutlu olabilmek için şartları zorlamak, sahip olduklarımızın değerini bilmek en doğrusu bence
Sevgili Nermin kardeşim, hayatımızı çok güzel özetlemişsin. Keşki yazdıklarımızı uygulayabilsek. Çok güzel ve anlamlı bir yazıyı kaleme almışsın. kutluyorum. aramıza dönmene sevindim, sevgiler...