yeni sayfa açmak...
yeni sayfa açmak...
eski sayfayı bilerek ve isteyerek siyahlarla,yanlış harflerledoldurduğun için...
yeni sayfa açmak...
eski sayfaya yüreğinin yarısını kesip koymuş olsan,beyninin dötte üçünü o sayfaya resmetmiş olsan,hayallerini o sayfada görmüş olsan da...
yeni sayfa açmak...
eski sayfayı yırtıp atamasan da katlayıp bir köşeye saklayarak...
yeni sayfa açmak...
eski sayfa parmaklarını yormuş olsa da inatla...
yeni sayfa açmak...
eski sayfan seni buna mecbur ettiği için...
yeni sayfa açmak!
yeni sayfa açmak dediğin,yeni sözler ve yeni cümleler yazmak,kalbini ve aklını hiçe sayıp başkalarının elindeki kuklalığını anlatmak,hayallerini unutup mantık problemleri çözmek,bildiklerini,öğrendiklerini unutup yeni şeyler öğrenmek için yazmak değildir!
yeni sayfa açmak dediğin,farklı renkleri kullanıp aynı cümleleri yazmak,eksiklikleri ekleyip fazlalıkları çıkarmak ama yine de aynı cümleleri yazmak,kalbin ve beynin yanındayken onlarla birlikte düşünüp hayal kurmak ama yine de aynı cümleleri yazmak,bütün bildiklerini gözden geçirip,öğrendiklerini tekrar tekrar okumak ama yine de aynı cümleleri yazmaktır.
yani aynı cümleleri farklı sözcüklerle düzenlemek,farklı renklerle güzelleştirmektir benliğini yeni sayfa açmak.
YORUMLAR
Her sabah aslinda yeni bir sayfa acilmakta... günes yeni ve bembeyaz bir gülümseme ile cikmakta karsimiza, ama biz bunun farkina varmadan, aksamin karanligina birakiyoruz sikayetlerimizi...
ayni cümleleri, farkli sözc¨¨uklerle düzenleyebilmek, farkli renklerle güzellestirebilmek dilegiyle...
kutlarim...
selam ve dualarimla