iyi ki varsın....
İyi ki varsın…
Kaç kişiye söyleyebildik biz bu cümleyi? Hak ettiği için ama şöyle içimize sindire sindire..
Kaç kişiden duyduk kaç kişi için iyi ki var olabildik…
Benim için iyi ki varsın. Ya olmasaydın?
Hayatım böyle devam eder miydi? Neresinde olurdum hayatın?
Sevdiklerimi yeniden ölçe bilir sevmediklerimi yeniden gözden geçirebilir miydim? Arkadaşlık kavramının sözlüklerde anlatıldığı gibi mi bilirdim ya da sevgiyi öylesine anlatan kitaplardan mı okurdum. Hayal kurmayı becerebilir miydim mesela kurduklarım bir ev bir arabadan öte geçebilir miydi? İyi bir işim olur muydu ya da güzel vakit geçirebilir miydim hayatta?
Size bunları gerçekten düşündüren insanlar oldu mu cevap verebildiniz mi? Olduysa o zaman gerçekten çok şanslısınız. Peki, bu hayatta onlara hak ettiği değeri verebiliyor musunuz? Hadi düşünün bir kere şöyle ardınıza yaslanarak ince belli taze demlenmiş bir bardakta çay alarak.
Zaman geçiyor artık yaşadığınız şu saniyenin bile geriye dönüşü yok en kısa zaman dilimi olsa bile. Hadi o zaman gün uzun alın telefon rehberini arayın ya da bir mesaj gönderin.
Hatta bir buket kır çiçeği gönderin yapabiliyorsanız.
Kızgınlıklardan kırgınlıklardan ne kalıyor elimize?
Hadi o zaman sevgiyi söylemek zamanı şimdi…
Mutlu etmenin zamanı
İyi ki varsınız..
YORUMLAR
Günlük yaşayışımız öyle bir hızla akıyor ki...Tabir caizse,tenlerimiz,ruhlarımızdan çok önde gidiyor...kafamızı kaldırmak ve iyi ki varsın,demek için,durmamız ve bu sihirli cümleyi söyleyecek ruhlarımızın,tenlerimize yetişmesi gerek...Sosyal bir tema ile farkedemediklerimizi farketmek için mola verdirdin bize Serin...teşekkürler...İyi ki kalemin,ve güzel bir yüreğin var...
Ben hep iyi ki varsın dedim herkese acaba onlar bana dedi mi diye çok merak ediyorum...
Ben neden kendimden başka herkesi düşünüyorum ki...
Bazen kendime çok kızıyorum serin aptal olma kendini düşün,,,hırpalama ezilme ez diyorum ama yüreğim el vermiyor aklıma...
VE YİNE BİRİLERİNE DAHA DİYORUM DUY;
İYİ Kİ VARSIN SERİNCİĞİM...
Sevgili Serin,
Ne güzel tevafuk olmuş. Sabah eski şiirlerinden birini okumuştum gitmekle ilgili. Ve yorumuma da "iyi ki gitmedin, iyi ki burdasın" demiştim. İnşaAllah okumuşsundur. Evet, hayatımda yakından tanıyıp da "iyi ki varsın" dediğim bir insan oldu. Hayatın pek çok derinliğini kendisinden öğrendiğim, bir gün bırakıp beni giderse bu dünyadan ne yaparım diye endişelendiğim, sevdiğim, saygı duyduuğum Ağabeyim. Bu çok güzel bir duygu. İnşaAllah herkesin hayatında "iyi ki varsın" dediği birileri olur. Umutla...
BİZ diyebileceğin,özünden bir parça görebileceğin kaç insan oluyor ki kısacık hayatlarımızda...
Sen Serin'im;hayatımın gülen yüzü iyi ki geldin dünyama ve hayallerimizle var olabilmenin sevmenin ve sevilmenin güzelliğini yaşattığın için minnettarım..
Seninleyim bugün,yarın ve daima...
Hadi o zaman sevgiyi söylemek zamanı şimdi…
Mutlu etmenin zamanı
SENİ SEVİYORUM...
güncem tarafından 8/10/2007 4:30:33 PM zamanında düzenlenmiştir.