***
sen baharın yağmurlarla getirdiği özlemdin içimdeki, sen çiğ tanesi kadar saf ve ne olduğunu asla anlayamadığım yanımdın benım ve sen denize düşüp de ıslanmaktan korkutan bir savaştın yüreğimde..
özlemini her gece koynumda hıssettiğim ve seni hic bir zaman sevmekten vazgeçmediğim için özeldın..
soran gözlerle yüzüme baktığında yada her kavga edişimizde fırtınalar kopardı yureğimde, sen hiç bilmezdin. benim susuşum senin kaçısını desteklerdi belki de. belki de gerçekten öyle.. söyleyemediğim sözlerle doldu kalbim ve sen her seferinde gün batışını anımsattın bana, onun kadar huzur verici.. aslında hep onun kadar uzaktın bana ama ben hep yakınımda hissettim seni, uzanıp tutacak kadar yakınımda..
uzaktan sevmeyi hic sevmiyordum aslında ama uzaktan sevmek zorundaydım.kimse bilmemeliydi seni sevdiğimi , sonra kopup giderdin benden, arkadaş bile kalmazdın, bilirdim. bir sevdiğin vardı, hep konuşulurken duymustum sonra da sen anlattın bana sevgını. hiç görmedıgım birinden nefret ettım onu sevdıgın için. ve sonra dayanamaz oldu gonlum bu agırlıga.. senı görmekten acımaya, kanamaya basladı..tukenıs basladı benım için ömrumun baharında.
cok da tatlıydın, o gulen koskoca ela gozlerınle ruyalarımda gordum senı. kumsalda dolstıgımızı, ay ısıgında dans ettıgımızı gordum ve her gercege donusumde hayaller bıraz daha uzaklasmaya basladı benden. artık bılıyorumdum senı benden ayıracak hiçbirsey kalmamıstı. yuregımden senı sokup alacak hıc bır guc bulamadım.
bır sonbahardı hatırlıyorum.sararmıs yapraklar caddelerde, telaslı ınsanlarla doluydu ve ben ılk kez hatırlıyorum yasamanın ne demek oldugunu.. kusların ottugunu fark ettım ve denızın mavı oldugunu ve dunyanın senın etrafında donmedıgını.hala senı sevıyorum hala senı her gorusumde yuregım kanatlanıp ucacakmıs gıbı hıssedıyorum.. ama artık bılıyorum, ask tek kişilik de yasanabılır ve zaten sen bunu anladıgım gunden berı daha yakınsın bana.. belkıde bekledıgın buydu, guvenmemdı kendıme. sımdı her seyı fark ederek yasıyorum ve herseyın tadına varıyorum ama hala bır yerım eksık bılıyorsun.. ama bende bılıyorum kı hıcbırsey eksık kalamaz. elmanın bıle ıkı yarısı vardır ve benım eksık tarafım sensın..
DaİsY