- 670 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİLMEDİĞİMİZ BİR ŞEYİ NASIL KAYBEDERİZ
Anlatımı bile zor bir konu ama dile gelmesinde fayda vardır. Yavrularımızı dinsizliğin imansızlığın pençesinden kurtarmamız lazım.Altı yaşında ki birinin ALLAHI tanıması ve karar vermesi kendi başına olacak bişey değildir ebeveynler olarak yönlendirmemiz konuşmalarımız o çocuğu büyük bir felaketin içine sürüklemektedir.
İnançsız hiçbirşeyin olmayacağı gibi inanmak kelimesinide sözlüklerden kaldırılamaz.
Ahlak çökünyüsünün yerli yüze vurduğu zamanımızda suçu yapanlara değil onların ebeveynlerine iliştirmek daha doğrudur .
Eğitimi hangi yönde alırsanız veya tek yönlü alırsanız tek yönlü düşünmeye başlarsınız . Kıyaslanması gereken tüm bilgileri gözden geçirilmeli ona göre karar verilmelidir.
Kısacası yapmamız gerekenler olanları iyice gözden geçirmeli olacaklara yön vermeliyiz.
Yoksa evladımızın ilerde bir zamanlar çıkıp meydana ben ALLAH inancımı 6 yaşında yitirdim deyip te tüm inananları hayal kırıklığına uğratmamalıyız
Unutmamalıyız ki bütün dinler ALLAHA inanır yalnız müslümanlar ALLAH’ın bir ve tek olduğuna inanır ve gerçek te odur.
Bütün kardeşlerimizin bu konularda iyi eğitim almalarını ve geleceklerini sağlam temeller üzerine kurmalarını temenni ederim.
saygılarımla
............................................................................ ŞAHMERAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.