- 1065 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Serseri Düşünceler 4
Nedenler ve niçinler kaplamış hayatımızı. Ama nedenlerimiz ve niçinlerimiz ne kadar farklı... Kimileri bir sevgili uğruna yanıp tutuşurken, kimileri bir sevda uğrunda haram kılmakta kendisine hayatı. Kimileri darmadağınık düşünceler içerisinde kendisini ararken, kimileri daha yeni yeni acmakta hayata gözlerini.
Bir merdiven misali adımlarken hayatın engebeli yollarında, sürekli önümüzde bir uçurum derinliğinde hissederiz kendimizi... Çoğu zaman.
Hep bir sorunun cevabı diye tutunuruz bişeylerin ucundan, ipimiz kısa gelir bazan, yine düşeriz boşluğa, ve bir tırmanış daha başlar, hayatın engebeli yokuşlarında. Bir şeyler ardından koşuşturuveririz, hayata, bazan, meydan okurcasına.
Ben kırmızıya sardım sevdalarımı. Bir baykuş sesinde karanlığa salıverdim ve bir martı cığlıyla en derinlerine savurdum masallarımı okyanusların. Hani savururuz ya umutlarımızı bir sevda ugruna, bazan alalede. İşte suskunca açıverdim umutlarımı en derin sevdalar uğruna.
Kimi zaman bahar tomurcukları gibi yeşeren hayatımızı, biranda oradan oraya savrulurken buluruz:
Genç kız hayalleri vardır: Güzel bir kadın olmak, beğenilmek herkes tarafından, ve dünyanın en güzel kadını olduğunun düşünceleri ile süslenir hayatlar. Ancak geç olduğunda anlaşılır geçen zaman. Nede olsa bir yakışıklı bulmalıdır, eee en yakışıklıya layıktır nede olsa. Hani ondan güzel yoktur ya... E modellere falan uymakta vardır elbet... sanal alemde tanınması gereken bir sürü özgürlükler... Hani en güzel odur ya... ve bunun getirdiği bir sürü yanetkiler...
Sonra delikanlı erkek takıntıları: bütün dünya vız gelir, bükülmezdir yüreği, ah birde o gözler olmasa. Bir kız kestirmistir gözüne, yakacaktır düunyayı uğruna. Bütün genç kızlar yakışıklı demelidir ama... dünyanın en yakışıklısıdır ya... ve bunun yanında bir sürü yanetkiler.
Bütün bunlar arasında unutlmaya yüztutmuş bir gerçek; Bu hayatta amaç ne? Biz ne için burdayız? Nerede bizim umutlarımız?
Umuda açılmalıda kapılar, kim çevirecek anahtarı?
Kaldır gözlerini yerden, umut kapıların hep açık olsun... Ama unutmaki bu adımı senden başka kimse atmayacaktır, çevir anahtarı, daha ne duruyorsun?
YORUMLAR
KALDIR GÖZLERİNİ
UNUT NEFSİNİN SÖZLERİNİ
SECDEYE SÜR YÜZLERİNİ
BULACAKSIN MUTLULUĞUN İZLERİNİ
EVET İLK ADIM ÖNEMLİ
HER YOLCULUK İLK ADIMLA BAŞLAMAZMI ZATEN
AMA ÖNEMLİ OLAN DOĞRU YOLA ADIM ATMAK
AYNI ANDA İKİ YOLDA YÜRÜNMEYECEĞİNİ BİLMEK
FİNAL ÇOK AMA ÇOK GÜZELDİ OKUNASI BİR YAZIYDI
TŞKLR ÖĞRETMENİMM
SAYGILAR SELAM OLSUN UZAKLARA...
beklenen yağmur tarafından 12/24/2009 1:17:07 AM zamanında düzenlenmiştir.