- 941 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
----yarım kalanlar----
Seni hiç unutmayacağım
Kazıdım bir yere
Bedenimde izin var
Bir öpücük dahi bırakamadığım bedeninde..
.
Kız hergece melekleri göndermiş, sevdiğinin yanına.Bir bardak su gibi başucunda olmayı , rüzgarın yerine saçlarını okşamayı istemiş.
Aynı şehirde olmadıkları için sevmezmiş, yaşadığı şehri.Sürekli dalıp dalıp gidermiş uzaklara.Şimdi ne yapıyor, sağlığı nasıl,hangi sokak taşlarına basıyor, gazetesini nerden alıyor der, merak edermiş.Kare bir masanın etrafında hiç uzun uzun sohbetleri olmamış, bunun dahi özlemini duymuşlar.Sonra kız daha fazla dayanamamış, ağır gelmiş ona bu sevda.Gücü tükenmiş.Sırtlanmış özlemlerini uzaklaşmış.Gitmek ,unutmak içinmiş çabası.
Herdefasında yolu yarılamadan geri dönmüş.Aslında dağ gibi bir karşılığı varmış sevdasının.
İstesede gidememiş.Sol yanına tırnaklarını geçirmiş, kanatmış ama söz geçirememiş.
Sonra vazgeçmiş gitmelerden.Gitmek yerine kabullenmiş gerçekleri.Gri bir buluta yüklemiş özlemeyi.Sevdiğinin kalbine damla damla yağsın diye. O günden sonra yarım yaşamış herşeyi.
Yarım kalmış sözler,bitmemiş cümleler.Kızda yarım yazmaya başlamış, bitirmemiş yazdıklarını ,sonunu getirmemiş.Ve bu yazıyı da göndermiş, yarım kalan yazılar mezarlığına...