- 3027 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
SAF SEVGİ
Yaşamım boyunca uzak itici buldum yalın olmayan ne varsa…
Ne geldiyse başıma; yapay olandan geldi. Yapmacık sevgiler acıttı yüreğimi derinden. Hani derler ya; parayla imanın kimde olduğu belli olmaz diye… Bence saf sevginin kimden, ne zaman ve nasıl akacağı da, bilinmez, bilinmiyor…
Beni acıtan sahtelikler oldu yaşam boyu. Ben ‘BEN’ gibi oldum hep. Olacağım da…
Dost; ağır sözcük vesselam… Ama, değerini bilen kaç kişi kaldı ki..?
Kaç kişi biliyor; dost derken yürek nasıl titrer, nasıl paylaşılır her an. Bollukta, zorda, darda…
Dost nedir?
Kaç kişi biliyor sizce?
Gerçek anlamından söz ediyorum, sözlük anlamından değil; en derinlerdeki hissedebilmekten söz ediyorum…
O kadar ucuz mu; her AN’ ı paylaşabilmek, sonsuz, koşulsuz…
İtici bulduğuna bile koşabiliyorsa insan; ‘El aman’ dendiğinde…
Silebiliyorsa; tüm kinleri, ihanetleri ve acıtılmışlığı yüreğinden… Ve sevebiliyorsa hala; tüm acılara rağmen bu dünyada var olmayı, varlığını. Şükredebiliyorsa ALLAH’ a her nefes için sonsuz...
‘’Sevmek Budur’’ derim helalinden…
Saf sevgili günlere… Koşulsuz…
Sevgiler ÖZ’ den Tüm ÖZ’ lere...
YORUMLAR
DUYGULARIMIZIN BİREBİR ÖRTÜŞTÜĞÜ
HARİKA BİR MAKALE OKUDUM
SAF SEVGİ hele,hele sırtını dönebileceğin
DOST bulabilmek zorlaştı...Yerden,göğe kadar
haklısınız
Şayet kabul ederseniz,layık görürseniz
BEN BURADAYIM EZEL hanım
Kalemimle,yüreğimle ARIK duygularımla
BEN BURADAYIM
Yüreğinize kaleminize sağlık
YAZMAK SİZE YAKIŞIYOR
DOSTLUĞUN ADI KONULMADI.
YA HERKES BENCİL VE YAPAY YA DA BİZE BENZEMEYEN HERKESİ YAPAY ZANNEDİYORUZ.
KEŞKE HER ŞEY BİR ZAN OLSAYDI.
KEŞKE BU KONUDA YANILSAYDIK VE KEŞKE ADINI BİLMEDİĞİMİZ SANAL MISRALARLA AVUNMA YERİNE GÖZ GÖZE DİZ DİZE DOSTLAR MECLİSİNDE KONUŞMAYA GEREK KALMADAN ANLAŞABİLSEYDİK...
BAZI İNSANLAR YALNIZ KALIR,YALNIZ YAŞAR, YALNIZ ÖLÜRLER...
YALNIZ ÖLMEYE NİYETLİ, YANILGIDA OLAN BİR İNSANI NİYETİNDEN VAZGEÇİREN VE YANILGI DEĞİLDİR HAYAT ASLINDA DEDİRTENDİR DOST...
DOST SEN KADAR SENDİR AMA AYNI ZAMANDA KENDİ KALABİLENDİR.
DOST KALBİ AĞIRANDIR YÜZÜNÜ EKŞİTTİĞİNE..
DOST... NE BİLEYİM İŞTE....ANLAMAM PEK DOSTTUR İŞTE...
sancı... tarafından 8/11/2007 12:14:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
SEVGİLİ DOST;
DOST KELİMESİ BENCE DE ÇOK ANLAM TAŞIYAN AĞIR YÜKÜMLÜLÜKLERİ OLAN BİR KELİMEDİR.BİR İNSANA DOST DENMİŞSE BU ÖLÜNCEYE KADAR SEVİNÇTE TASADA BERABER OLMA ANLAMINA GELİR.BENCE KELİMENİN RUHUNA UYGUN DAVRANMAK GEREKİR.
TABİ Kİ HERKES DE ÖZ DE DOST OLAMAZ.YÜREĞİNE SAĞLIK PAYLAŞIMIN İÇİN.DOSTÇA KALIN.SEVGİYLE