Yazamıyorum
Artık ne bir şiir ne de bir yorum yazabiliyorum.Hafta basından bu yana yaşadıklarımı düşündükçe beynim karmakarısık bir hal alıyor.Sürekli yaşadığım olayları beynimde yeniden yaşıyorum yaptığım yada yapmadığım halde yapmış gibi görünen hatalarımı düşünmekle geçiyor günlerim.eskisi kadar duygusalda olsa şiir yazmayı başaramıyorum.Şiirlere bile yorum yaparken cümleleri bir araya getirmekte zorlanır hale geldim.Artık ben o eski mernis38 değilim.Ve bir dahada o eski ben olamıcam.
YORUMLAR
İnsanın her anı elbette bir olamaz ki.
Kimse yapmak istediğini istediği zaman yapamaz ki.
Bu kadar karamsar düşünebilmek de yaşadıklarınızdan sonra(ki; her ne ise) normal bir insanın ruh hâli.
Üç gün sonra bu satırlara, bihassa son cümlenize gülmeyeceğiniz ve "-Ne kadar da çiğ düşünmüşüm," demeyeceğiniz ne malum.
Yazmak nasıl ki doğum değilse, yazamamak da ölüm değil.
Haydiiiiiiiii, toparlan.
Biraz ıstıraat et. Allah'ın yarattığı eserleri görüp dinlemeye çalış. Kainatın nizam intizamına bak.
Yüce Allah her şeyi kontrol ediyor. Başı boş bıraktığı bir şey yok. Seni de benide kontrol ediyor.
Belki bir amaç için firenledi. Zamana bırak bazı şeyleri.
Her şeyi anlamak zorunda da değiliz.
Allah isterse sular kıvrım kıvrım kıvrılır.
O bizi sevmese yaratmazdı.
Hele ne yaşatacak, biraz bekle. Acele karar verme.
Sevgiler.
Zaman herşeyin ilacıdır.Bazen hissettiğiniz son soluk alışınız verişinizdir,nefesin tıkandığını,boğulacak gibi olduğunuzu,içinizin bomboş olduğunu,bir yaprak gibi savrulduğunuzu,halinizin mecalinizin kalmadığını düşünürsünüz ama öyle değildir...Bir an sonra acıktığınızı hisseder canınız istemese de yersiniz içersiniz yani hayat devam ediyordur,yaşadıklarınız her neyse kendinizi bırakmayın beyninizle konuşmayın burdakilerle yada çıkın dışarı konuşabildiklerinizle paylaşın,zaman her şeyin ilacıdır iyileşmeyen yara görülmemiştir arada bir yeri sızlasa da .....saygılar