- 689 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
nefesssiz okudum...
iyi ki o yazini okumusum sevgili dost .
bunun tamamini okuyacagim.
harika yaziyorsun....
imrendim...
cok ama cok selam olsun uzaklardan ...
o zabitave korsan saici arasinda gecenler ..evett Türkiye gercegi ...
cok güzel islemissin can ..
978 de ben de böyle bir olayla karsilasmistim..bizim dükkana zabitalar gelmisti .
ben de böyle cikismistim;
"ya sen ne diyorsun , evde babam hasta yatiyor ... kardesim lisede okuyor .. ben onlara da bakiyorum...sen gelmissin bana ceza yazmaya ugrasiyorsun ...
yaz vicdanin varsa.. yaz .. bak raflara .. bak ..ben bu raflara mal alamiyorum parasizliktan. sen gelmissin bana ceza yazacaksin...
yaz ...kac para yazacaksan yaz .... !!!
ve sonra o zabita memeurlarinin sessizce bizim dükkandan gidisleri aklima geldi..
ben yarindan itibaren bu romanin ilk sayfasindan itibaren okumaya baslayacagim....
tebrikler... sevgimle.........
Hadi zorluk çıkarma da ver şu tezgahını.Burada korsan satış yapmanın yasak olduğunu bilmiyor musun?...
-Ulan anam avradım olsun ki bağırsaklarını deşerim ha. Git de zengin dürzüleri denetleyin lan… Bir adım daha atarsan karnını delik deşik ederim…
- Altmış altı,merkezi arıyor…Merkez …Merkez…Mithat paşa caddesinde korsanlar,bıçaklı,sopalı üzerime saldırmaya çalışıyorlar acele takviye güç istiyorum..Acele…
Korsan satıcı, sivil zabıtanın en ufak bir dikkat dağılımından faydalanarak önündeki karton kutuyu almasıyla kalabalığın içerisinde izini kaybettirmesi an meselesi oldu.
Yine hayatın gerçekleri işlenmiş yazınızda. seyyar satıcılarla uğraşmanız da bir başka güzel. Bakalım Tugay ne yapacak şimdi. tebrikler dost yürek... sevgilerimle...