- 1123 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
FİLİSTİN’DE ÖLÜM VAR
Duyarlı ve haykıran insanlarımızında var olduğunu düşündükce, birazcıkta olsun teselli buluyorum…
Evet bende haykırmak istiyorum mazlumların feryadına, çığlıklarına kulak tıkayanlara haykırmak istiyorum. Bende filistinli olmak istiyorum, yüreğim acıyla kavruluyor, sesimi ancak haykırarak duyurabilirim.
Sesimi duyurmak, kulaklarında çınlatmak istiyorum. Dünya insanlığına taşlara ağaçlara yapraklara kuşlara havaya suya bütün tabiata...duyurmak istiyorum. Filistin de bombaların kurşunların altında küçük bebelerin can veren mazlumların iniltisini ve sesini duymuyor musunuz? Soluğu kesilmiş tüm Dünya’ya; ve Müslümanlar’a haykırmak ve duyurmak istiyorum. Çocukların ve bebeklerin ninelerin hayatı Yahudi cellatlar elinde sürüklenen masumların feryatları kulakları tırmalamıyor mu?. Hâlâ siz duymuyor musunuz?.
Duyarsız milletler, nedir sizin korkunuz?
Yoksa elindeki dünya nimetlerini kaybetme korkusuyla mı sığınaklarınıza girdiniz? Yoksa gözlerinize kara perde mi indi?..
Bunları söylemek beni üzüyor, sen, sen de olabilirdin bir Filistinli. Doğduğumuzda ülkemizi ve de anne babamızı seçme şansımızın olmadığı gibi.
Nerdesiniz ey petrol zengini Müslümanlar? Nerdesiniz Müslümanları sömüren krallar baronlar para babaları, zengin burjuva çocukları, her gece milyarları savuranlar? Ey para babaları, sizzler, evet, sizlere söylüyorum?
Senede bir aylık zevkleri için dağlarda yalılarda milyarları toprağa gömüp hayatlarını ve sefalarını sürenler? Vicdanınız hiç mi sızlamıyor, yaşanan katliamlar karşısında? Hâlâ nasıl bu yaşanan katliamlar karşısında suskun kalıyorsunuz?
Ey, para babaları! Ey, holding sahipleri! Yüreğiniz yok mu, hâlâ sesiniz duyulmuyor? Gaflet uykusunda mısınız yoksa? Üzerinize ölü toprağı mı saçıldı? Asırlar boyu zalimlere karşı mazluma karşı müşfik davranan düşenin elinden tutup kaldıran şanlı milletin askerleri, devleti, hükümeti; ve eli silah tutan genci ihtiyarı yaşlısı nerdesiniz ?
Her gün genç yaşlı çocuk kadın demeden onlarca masum ve biçareyi öldüren bir askeri için insanlığa savaş açan dünyayı kana bulamaktan zevk alan zalim Yahudi’nin zulmüne ne zamana kadar sessiz kalacaksınız? Her geçen gün katliam boyutu büyüyor ve bizlerde seyirci kalıyoruz.
Gazetelerde boy boy resimler, daha gözlerini açmamış dünyaya merhaba demeyen mazlum yavruların, kazılan mezarlarını görmüyor musunuz?
İsyanım var benim sizlere, yüreğimizle Filistin halkına destek verelim. Ölüm yerde uzayda da insana ulaşacak bir gerçek; ama en tatlı uykunda daha bombaların gölgesinde yaşamak ayrı.
Ölümü her an yanında bedeninde hissetmek de ayrı. Yazıklar olsun suskun milletlere, yazıklar olsun duyarsız milletlere. Boyun bükerek yaşamaktansa şerefle ölmek daha güzel değil mi?
Yoksa Filistin de dinini ırz ve namusunu vatanını taşla sopayla müdafaa etmeye çalışan çocuklar kadar da mı cesaretiniz yok ?
Evet, Filistin ve Irak kan gölü arşa yükseliyor mazlumların feryadı kulakları tırmalıyor! Yahudi’nin füze ve kurşunları altında can veriyor masumlar insanlar feryad figan ediyor. Analar bacılar gelinler mazlumlar bu vahşet karşısında hissiz ve sessiz… Dünya devletleri ve insanlarına yazıklar olsun hemde ne yazıklar ! Üstelik dünya devleti israil’i besleyerek Filistin’i yoketmesi için yardım ediyor.
Osmanlının torunlarıda mı sessiz seyredecekti mazlumların feryadını? Tüm müslümanlarda mı başına çekecekti yorganı? Kulaklarına pamuk mu tıkayacaktı?
Susma! Sende haykır, duy bu sesi!..
Niye suskunuz ve mazlumların feryadını niye duymuyoruz kalbimiz mi karardı yoksa? Yoksa Yahudi ve onların azad kabul etmez köleleri olan Masonların büyüsüne mi tutulduk? Bugün değilse yarın ölüm mutlaka bizi bulacak. Filistin’de yaşam, ölümün bir parçası olmuş adeta.
HALİSE TEKBAŞ
GAZETECİ-YAZAR
YORUMLAR
DUYARLI YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM,İĞNEYİ BAŞKASINA ÇUVALDIZI KENDİMİZE BATIRALIM,GÖRDÜKLERİMİZ SADECE SIRADAN BİR HABER GİBİ DEĞERLENDİRİLMESİN,BİR MÜSLÜMANIN ÇARESİZ BİR İNSANIN CANI ACIYINCA BİZİMDE YÜREĞİMİZ ACIMALI...BENİMDE ADIM HALİS OLDUĞU İÇİN ÖNCELİKLE DİKKATİMİ ÇEKTİ İSMİNİZ BUNU BİR SELAM KABUL EDİN ...DÜZEYLİ DİYOLGLARDA GÖRÜŞMEK DİLEKLERİMLE SAYGILAR..
(ŞİİRADAMI)
halise tekbas
ortadoğu da
--insan--
**maalesef patatesten ve benzinden daha ucuz
oranın denklemi kan ve büyük güç çıkarlarının ideolojisi ve ırkçılık kışkırtması ile kuruludur..
allah onlara yardım etsin
hayatı filistinleştirenlere lanet okuyorum
sizi kutluyorum...
ömür tarafından 12/23/2009 2:01:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
YAŞASIN FİLİSTİN DAVASI
Filistin'de olup bitenler hassas insanların isyan ettiği büyük bir haksızlıktır.
Bütün Din Kardeşlerim'e mücadelelerinde üstün muvaffakiyetler
temenni ederim. Hayatları hakiki barış içinde geçsin.
Filistinli Kardeşlerimin ve Bütün Müslüman Din Kardeşlerimizin
Allah Yardımcısı olsun.
Yaşasın Filistin Davası!..
Vehbi Okur tarafından 12/23/2009 12:13:20 AM zamanında düzenlenmiştir.