- 1083 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Serseri Düsünceler 3
Bir ince tel ile bagliyim hayata... Herkes gibi... Ama farkinda degiliz iste... Herkes gibi... Kosarken hep birseyler arkasindan, bilincsizce, galiba sona bir adim daha yaklasiyoruz... Ve biz bunun farkinda olmuyoruz, yada farkinda olmak istemiyoruz... Herkes gibi... Hani yerine geldimi diyoruz ya, ölüm herkes icindir diye, eceli gelen herkes ölecek diye... bunu kendimize nedense hic söyleyemiyoruz... Herkes gibi...
Yarin cümlemizin sonuna nokta kondugunda... ne yapacagiz aceba, yatirildikmi musalla tasina... Iyi bileceklermi bizide? Duracaklarmi arkamizdan, er kisi niyetine? Yada Sultan Süleymana bile kalmadigini düsünüp dünyanin... devam mi edecekler hayatlarina... Bizim gibi...
Pismanliklar adina ne varsa yasadiysak hele birde... Amaaan nolacakki canimlarla atlatiyorsak arada bir uyanmisliklari...
Düsünmek adina neyimiz varsa cikarmisiz elden, fikirlerimiz hep darmadaginik, domino taslari gibi etrafta... savruluyoruz bosubosuna... herkes gibi.
herkes gibi...
herkes gibi...
E herkes gibi olacaksak... yasamaya ne gerekki?
Bir kendimiz olmasi lazim degilmi?
Kaldir gözlerini yerden... Bul artik be can kendini...
YORUMLAR
Keşke bu yazı Türkçe klavye yazılmış olsaydı çok daha anlaşılır olacaktı.
Doğru yol ancak doğru yoldaş ile oluyor.Arkadaş ,dost çevremiz bizi çok etkiliyor.
Nefis muhasebesini sıkça yapanlardan eylesin Rabbim duam odur ki,
''BİZ UNUTSAK DA RABBİM KENDİNİ UNUTTURMASIN''
Rabbime emanetsin Sen(siz)lik ..Selam ve dua ile