- 1008 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
....SEVDİM EVET SENİ...
Hayatım bir gün o da bugün.Sevdim seni be gülüm.Kurdun kuzuyu sevdiği gibi değil,geyiğin yavrusunu sevdiği gibi masumane.Bir arının çiçekte aradığını bulmak,bulmak istedim.En acı günlerimi senin gözlerinde yumuşattım.En güzel yağmurlarda senin gözlerinde ıslandım.Biliyor musun artık ben de yokum? Toprak en muhteşem sesiyle kulağıma seni fısıldıyor. Ebedi huzur diyor ama ben yine de <<SEN>> diyorum.Gözyaşı dökmeyi de bıraktım;en son kendi gözyaşımda boğulduğundan beri.Ama şunu farkettim;ben sen de kendimi unutmuşum.Kendimi gördüm ve hiç o kadar da aşağıda değilim.Ay’da su oldum. İnsana umut oldum. Sen de benim umudumdun.Sevdim evet. Herşeyden vazgeçecek kadar sevdim.Beni benim gözlerimde göremiyorsun belki. Çünkü gözlerimdeki dünyayı görmüyorsun. Görmek istemiyor ve korkuyorsun.Ama ben aşkın en güzelini tadıyorum.Karşılıksız seviyorum seni. Beni sevme.Zaten sevmiyorsun da! Seni çok istedim.Dedim hırs mı aşk mı?Ama geç anladım bu<<AŞK>> Her gece seni benden koparıyor,seni bensizliğe mahkum ediyor.Daha bunun farkında değilsin.Ama dilerim hayat sana her zaman güzel baksın.Sevdim seni evet.Tüm yalanlara inat sevdim.Tüm umutsuzluklara rağmen sevdim.Umudum var.Sen benim nisan yağmurumsun.En sessiz anımsın hayatımda Söz geçiremediğim bir aşk oyunu belki de bu. Sevdim.Ağlamak istemiyorum ama senin adın geçince ben yıkılıyorum.Elim ayağıma dolaşıyor,kendimi sonsuzlukta boğuyorum. Sana veda etmek istemezdim. Ben yokum artık.İsteğin oldu. Sese gidiyorum.Ebedi huzuruma gidiyorum.Sensizlik bana en büyük cezaydı,çektim. Vurdu sensizlik celladı boynumu ayrılılar ağacında.Ben seni çok seviyorum.Beni unutmanı istiyorum.
Artık acılarımın arkasında değil,karşısındayım...Bir nefes seni bana getiren büyülü bir hevesti...Kendine iyi bak be güzelim....
...ELVEDA...
McChd Tprqc