- 1178 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
hicbitmez
ben tesekkür ederim yorum icin.
sevgim sonsuz
Hiç tatmadığım duygu........sanırım riyakar davranışın sonucu nasıl bir duygu yaşanıyor.Bu duyguyu hiç tamadım tatmadım sanırım hiç de tadamayacağım.
Birini sevmiyorsam kesin belli ederim,seviyor gibi davranamam.İnanmadığım bir şeye inanıyormuş gibi yapamam.
hicbitmez
evet gercekten nasil bir duygudur acaba insanin icini kaplayan riyakarliktan sonra.
sahte olamayan insan evet sevmedigini de belli eder elinde olmadan.
sonsuz saygimla
İlginç bir konu olmuş kaleminize sağlık. Aslında bu konuyu forum'a taşımanızı önersem ne dersiniz?
Bana hayatımı düşündürdü baştan sona bu soru ve bir baktım ki her duygudan yaşamışım; kiminden az, kiminden fazla. Kimini isteyerek ve zevkle, kimini istemeden sürüklenerek zorla. Kimi zaman bir arkadaş hatırı girmiş araya, kimi zamanda bir öfke anında aklım gitmiş benden! Ama sorulursa memnunmusun hepsinden? derim ki her biri bir tecrübeydi mazide kalan. Şimdi diyorum ki; hataya düşmeden tecrübe sahibi olmak zor, acıyı tatmadan acı hakkında konuşmak da zor. Sıkıntılı anlardır bize neşenin tadını veren, sıkıntılardır rahatlığı mutluluğu anlatan. Güzel bir sözle bitirmek isterim; "Sahip olduğunuz şeyin değeri ona ödediğiniz bedelle ölçülür" O halde yaşanımış olan her şey güzeldir aslında!
hicbitmez
ben forumlari sevmedimm hic katilmadimda her hangi bir foruma.
ilgimi cekmiyor nedense.
evet yorumunuzaa katiliyorum.
zaten cogu zaman yasadiklarimizi istedigimiz icin yasamisizdir
onun icin evet yasanmisliklarimiz güzeldir aslinda.
sonsuz saygimla.
evet gercekten bir duruyoruz kendimize tatmadigimiz duygulari sordugumuzda.
düsündüm öyle kendimce hep tattigimiz duygulardan konusuruz genelde tatmadigimiz duygulari pek getirmiyoruz dile.
evet öldürme arzusunu bende hic tatmadim.
tesekkür ederim yorum icin suskunbiradam.
saygilarimla
hicbitmez tarafından 12/29/2009 12:29:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel bir konu. Anket ya da araştırma gibi. Belki de öyle.
Amaçlı ya da amaçsız; konu çok güzel ve hoşlandım. Okuyan her kişi eminim ki kendini şöyle bir sorgulamış ve kontrol etmiştir. Ben öyle yaptım doğrusu...
Hiç tatmadıklarımı, şu anki aklıma gelenlerle tespit ettim.
Bir hayvanı bilerek öldürmek ya da öldürme arzusu, kin tutmak, eziklik hissi, fiili kavga, hakaret etme arzusu, dışlama ve dışlanma hiç tatmadığım duygular.
Tatmak ister miyim gibi bir düşünceye de kapılmadım...
Saygılar...
hayir yüregimde hic o duygulari tasimadim o duygulari hic tatmadim.bunun iddasi olmaz insan bilir yasam tarzini ruhi yapisini cevresini ve cevrenin tutumunu.olumsuzluklar elbette ki oluyor hayatimizda rüya gibi bir hayattayim diyemem tabiki hic kimse diyemez bunu..öfkelerimizde oluyor bir anlik gelip gecen.sabir göstermemiz gereken yerler oluyor yasantimizda.ic huzursuzlugu bir vicdan yükünden olusur ancak.veyahut cok darbeler almis olmak gerekir ki insanlardan kin duygusunu yürekte gelistirmek icin.neden inanmasi güc gelir kin duymamak icte huzursuzluk olmamasi dislanmamak bunlar inanilmiycak seyler olmamali insanlar icin.ve isyan edilince neden inanilir gelir insanlara bilemiyorum dogrusu.
saniyorum ki insanlar daha cok olumsuzluklara alismis
yazim gibi dediklerimde de cok samimiyim.inanmayisiniza bir sey diyemiycem.
tesekkür ederim yorum icin.
saygilarimla
İnanmıyorum o duyguları tatmadığınıza.
Onlar Allah'ın cebinize koyduğu sermayalerdendir.
Mutlaka bir yerlerde harcarsınız da bilemezsiniz.
Soluk almak gibi.
İddia ediyorsanız kendinizi bir süre takip edin.
Lakin bu duyguları az hissederim diyorsanız mesele açıklığa kavuşur.
Yazı samimi ve sıcaktı.
Kutlarım.
Keşke daha geniş olsaydı.
sevgili mehmet ali ünsal
ben tesekkür ederim degerli yorumunuz icin.
evet her insani insan yerine koymali bu insanin insanliginin ispatidir aslinda.saygim sonsuz
sevgili onurumsun
tesekkür ederim güzel yorum icin.
kötü ve olumsuz duygular evet uzak dursun yüreklerimizden.
güzellikler yüreginize gelsin.
sevgim sonsuz
Tatamadığım duygular, küçük görmek ve küçük görülmek, büyüklenmek, aşağılanmak, önemsenmemek, merhametsiz davranmak. Kişileri hep olduğu gibi kabul edip değiştirmeye çalışmadığım için sanırım bu olumsuz duyguları hiç yaşamadım ve bundan sonra da umarım yaşmam sevgili şairim.
Güzel bir konu idi. Sevgiler yüreğinize
tesekkür ederim mutsuzköyün masalcisi yorumun icin.
insallah yürekten gülecegin masal gibi mutlu günlerde gelir.
sevgilerimle..
tesekkür ederim gurbetcim böyle kendimize sorunca epeyi güzel duygulari tatmisiz evet.
tatmadigimiz duygular cogunlukta kötü duygular oldugunu anliyoruz bir düsününce.
sevgilerimle.
sevgili oya ,istemeden seni üzen bir konuyu aklina getirdigim icin üzüldüm.
ama vakti saati geldimi ecel geliyor kader demek lazim.
nasil ve nerde ömrümüz son bulacak bilmiyoruz tabi.
rahmetle analim kendisini nur icinde yatsin.
evet ertelememek lazim bazi seyleri hayatta bir gün keske dememek icin.
tesekkür ederim yorumun icin
sevgim sonsuz
TATDIKLARIM
güzel aile ortamı, bir daha keşke çocuk olsaydım demeyecek kadar güzel bir çocukluk,merhamet, acıma, hayvan sevgisi, doğa sevgisi, özlem,sevdiğimizi kıskanmak,çok güzel dostluk ve arkadaşlık, samimiyet, mutluluk, çalışkan olmak, hamarat olmak, Türkiye'nin sayısızca güzel ve tarihi yerleri gezmiş olmam,
aşk ve aşk acısı :(((
TATMADIKLARIM
eziklik, dışlanmak, kin,