- 1001 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİYE MEKTUP
Bugünüm yine sensiz geçti, yine içime kapandım ve bütün duygularımla baş başa kaldım. Gülüşü yine erteledim umutla sakladığım yarına, her sevgi başka bir gizemle özleniliyor ey sevgili. Benim gizemim sensin içime akıttığım özlem dolu günlerim doldu taştı bile ve halen yoksun uzaktasın. her türkü çalışında ansızım yaram tazeleniyor türkünün her nakaratında. Artık başka sevmelerde teselli vermez oldu, sanma sevgi dillerdedir sanma sevgi gözlerdedir sevgili ben seni kalbimle seviyorum gizemimle seviyorum ben seni senle seviyorum ben seni özlemimle seviyorum…
Gecenin her saatinde düşlüyor, saatin 12 oluşunu sabırla bekliyorum halen sesini duymak için nefesini duymak için acımı tazelemek için ve zaman gelmek üzere heyecan basıyor beni, pat küt kalbim hızla çarpmaya başlıyor gelişinin sevinciyle sesinin duyuşunun sevinciyle artık saniyeler geçmez oldu bu halle. ne duyguymuş beni saran ne sevgiymiş içime sinen bi türlü anlamam veremiyorum sevgili ansızım saat geldi çattı kendimden geçmişçesine yine sarılıp telefonu numarayı girmek üzereyken birden toplarlıyı verdim kendimi meğer bu gördüğüm bir düşmüş bir hayalmiş bir türlü anlam veremedim kendimdeki bu gizeme her gün ayni sahne her gün ayni hisler aynı duygular bu sevgiliye duyulan…
Ayrılışının ardından yıllar geçmesine rağmen sana olan duygularım zamanla daha da derinleşiyor ve gün geçtikçe daha da acı verir oldu… Her şeyi dün gibi hatırlıyor ve seninle yarını hayal ediyorum halen…
Meğerse şu zaman ne delicesine akarmış bir nehir gibi bir ırmak gibi bir akarsu gibi, akmakla yetinmeyip beraberinde hatıraları anıları da götürüyormuş bu zaman denilen yolculuk ne delicesineymiş benim deyişimle, ama adını sen koy sevgili hep sorarım kendime aynanın karşısına geçip ve kendimi sorgularım…
Yine bir düş bir hayal bendeki bu heyecan meğerse yalnızlık atıvermiş beni sevgi okyanusuna dalgalar heyecanım la azıyor suskunluğumla diniyor kendime sığınacak kıyı arıyorum, ben beni arıyorum, ben olmayan seni arıyorum ey sevgili
ÖMER ELİAÇIK