Aramızdaki Katiller ( Okumadan Geçmeyin )
Mehmet Ali Ağca’nın kısa süreli tahliyesiyle birlikte başlayan tartışmalar Türk Milliyetçilerini karalama kampanyasına dönüştürüldü. Bazı gazetelerin Ağca’dan “ülkücü katil, milli katil” diye bahsederek bütün milliyetçileri katil gibi göstermeye çalışması çok düşündürücüdür. Ben Ağca’yı sevmem. Ülkücü olduğunu da zannetmiyorum. Beni ilgilendiren Ağca değil, Ağca’nın şahsında Türk milliyetçilerine yapılan saldırılardır.
Ağca’yı bir kaşık suda boğacak kadar öfke kusan medyamızın “30 bin Kürdü, 1 milyon Ermeni’yi kestik” diyen Orhan Pamuk’a sahip çıkması çelişki değil midir? Türklüğe açıkça hakeret eden Hrant Dink adlı Ermeniye arka çıkan aynı medya değil mi? Mısır Çarşısı patlaması sanıklarından Pınar Selek’e de kol-kanat geren yine malum medya değil mi? Selek’in sonradan PKK militanı olduğu ortaya çıkmamamış mıydı? Ama solcuysanız asarsınız, kesersiniz, hakaret edersiniz herşey size mübahtır! Nasılsa sahiplenen, örtbas eden gazetecileriniz vardır…
Türkiye’de solcular iftiracıdır, kan dökücüdür, kışkırtıcıdır. Solun eski tüfeklerinden, Milliyet gazetesinin yazarlarından ateist Hasan Cemal yazdığı ‘Kimse Kızmasın Kendimi Yazdım’ isimli kitapta, milliyetçilere 80 öncesi nasıl iftira attıklarını yıllar sonra itiraf etmiştir. Hasan Cemal, kitapta Mustafa Kuseyri isimli solcu genci milliyetçiler katletti diye yaygara yaptıklarını hatta ertesi gün Anayasaya Saygı yürüyüşü yaptıklarını itiraf ediyor. O yürüyüş ki koca koca profosörler cübbelerini giyerek katılmıştı. Hasan Cemal, Kuseyri’nin Nejat Arun adlı solcu genç ile Rus ruleti oynarken kazaen öldüğünü ve Arun’un olay yerinden kaçarken kanlı el izlerini silenler arasında Ploter Devrimci Aydınlık saflarında yer alan Cengiz Çandar’ın da olduğunu yazıyor. 1970’den günümüze bu olayı saklayan solcular yüzünden birçok masum insan mahkemelerde yargılandı, kimi de suçsuz yere cezaevlerine düştü. Kimse bunları yazmıyor nedense. Medyada köşebaşlarını tutan eski tüfek sol zevat hâlâ iftira atmakta, hala kışkırtıcılık yapmaktadır. Yalan mı?
Kürtçü yazar Musa Anter’in öldürülmesi de milliyetçilerin üzerine atılmıştı. Türk Milliyetçilerine yönelik iftiralar, hakaretler bütün hızıyla sürdürülmüştü. Ama ne var ki Kürtçü Anter’i kimin öldürdüğü geç de olsa ortaya çıktı. Anter’i Türk Milliyetçileri değil PKK öldürmüştü. 22 Ocak 2006 tarihli Hürriyet gazetesinin Pazar ekinde, Anter’i öldürenlerin içinde bulunan Abdülkadir Aygan isimli PKK’lı terörist suçunu itiraf ediyordu. Öcalan ile akrabalığı da olan Aygan, Musa Anter’i öldürenlerin içinde yer aldığını ve kendisinin ayrıca 80 öncesinde 6 tane ülkücüyü öldürdüğünü açıkladı. Bakın katil kimler, bakın iftiracı kimler…
Solcuların hamiliğini yapan yazarlar çizerler Cumhurbaşkanı Sezer’in affettiği teröristlerden de bahsetmez. Sezer’in affettiği teröristlerin tamamının solcu veya PKK’lı olması tesadüf mü? Cumhurbaşkanı Sezer’in sağlık sorunlarından dolayı affettiği PKK militanı Mehmet Leylek’in hapisten çıktıktan sonra hiç tedavi olmaması da düşündürücü değil mi? Cumhurbaşkanı tarafından affedilen Leylek, hiç bir sağlık sorununun olmadığını ve PKK mücadelesine devam ettiğini söylüyor. Şu hale bakın ki, terörist Leylek de Ağca’nın tahliyesine tepki gösterenler arasında. Gördünüz mü katilleri ve katilleri kollayanları? PKK’lı affedilir, katil solcular saklanır da, milliyetçi biri karıncanın ayağına bastı mı yaygara koparılır.
Eğer medyamız katilleri yakalama avına çıktıysa 17 Mart 1978’de Ümraniye’de 5 milliyetçi genci katleden Dev-Yol militanlarını da yakalasın. Yahut 18 Eylül 1979 günü Adana’da katledilen 6 öğretmenin katillerinin kim olduğunu araştırsın! Ama onları öldürenler kızıl komünist olduğundan kimse üzerine düşmez. Onların nazarında milliyetçi birinin köpek kadar da değeri yoktur. Ama Abdi İpekçi öldürülürse yer yerinden oynar çünkü İpekçi sabeteisttir, çünkü o solcudur. Nerede 13 Mart 1977’de 18 yaşında şehit edilen Metin Öztürk’ün CHP Genel Başkanı Deniz Baykal’ın koruması olduğu iddia edilen katili? 1 yaşında katledilen Mehmet Kürşad Fendoğlu ile 2 yaşında katledilen Bilge Özsoy’un katilleri? Gümrük ve Tekel eski Bakanı Gün Sazak’ın katilleri şimdi acaba hangi saygın işadamı? Cumhurbaşkanının affettiği teröristler şimdi hangi dağda Mehmetçiğe kurşun sıkıyor?
Not: AKP hükümetinin başlattığı vatan toprağının satılmasına kalındığı yerden devam edilmektedir. Türk’ün satılık toprağı olmadığını her yerde haykırmalı, kamuoyunu harekete geçirmeliyiz. Önüne gelen herşeyi özelleştirenlere, yabancılara toprak satanlara dur demeliyiz.
YORUMLAR
Arkadaşlarım yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim
Bu yazıyı buraya koymamın sebebi ocak veya benzei kuruluş , kişilerin türk milliyetcilerinin yüzünü karalmasıdır
Ben çok oyu bir türk milliyetisi olarak buna karsı büyük bir hüzün besliyorum
Yazı farklı yerlerede kaydı biliyorum onun için kusura bakmayın
Ama Ülkücü Hareker ne 2 kişinin elindedir nede bir kurulsun
Ben ÜLKÜCÜYÜM diyen herkez ülkücü hereketin içindedir
( yazımı saptırdıım için tekrar özür diliyorum amacımı belirtdim )
Yaptığınız yorumda bana cevap hakkı doğmuş.Öncelikle bişey açıklamak istiyorum.Belli bir karşıt duyguyla değerlendirme yaparsanız yazılanları ,hiçbir şekilde yazıdan bişey alamazsınız.Yanlış olduğunu düşündüğümüz yer muhakkak olacak yalnız hak verdiğimiz noktalarda çıkacaktır.Şahsi görüşünüz onların katil olmadığına kanaat verebilir.Baktığınız noktadan görürsünüz.Ona bakarsanız birçok kendini kürt milliyetçisi oalrak tanımlayan aşırı kişilerde pkk terör örgütü değildir diyebilirler.Nasıl ki siz mehmetçikte mi katil diye soruyorsanız onlarda bu soruyu sorarlar.Bu bir karşılaştırma değildir sözlerim yanlış anlaşılmasın.Bunu bu kişiler kimi zaman böyle dile getirdiler.Sizinkilerde bizimkileri ldürmüyor mu vs gibi savunmalarıyla kendilerinin haklı olduğunu düşünenler var.Önemli olan ne tarafta olduğunuzdur.Nereden bakıyorsanız yani.Katil olmak için birini öldürmek yeterlidir benim görüşümde.Türk milliyetçisi yahut vatansever yahutta başka birşey adı altına gizlenmemeli katiller yada kaçakçılar,aşiret ağaları,örgüt mensupları herneyse...Saygı duyarım düşüncelerinize.Benim savunduğum şey salt bir grubun körü körüne destekçiliğini yapmamaktır.Gün onu bunu çekiştirmek,eskiyi deşme günü değildir.Madem Türk milliyetçisi olarak tanımlıyorsun kimliğini o zaman uğruna savaşacağın bir bağımsızlığın yok edildildiğini sen benden daha iyi bilirsin.Silahlı,süngülü savaşları çoktan geçti devir.Kültür emperyalizmi diye birşey var,dilinde,değerlerinde,yaşantında yozlaşma var,benlikten uzaklaşma var.Sömürge anlayışı farklı boyut kazanmış durumda.Benim derdim kim katil,kim bilmem ne değil.Artık bunların bir önemi kalmamış durumda.Bilmem anlatabildim mi?Sözlerim kimse tarafından art niyet aranarak irdelensin yahut maksadını aşan yerlere çekilsin.Söylemek istediklerimin bu kadarını doğru aktarabildiysem ne mutlu bana.İsterim ki her olay sağduyu ile değerlendirilebilsin.Kişinin herşeyi bildiğini savunması ve kendine doğru olan görüşünü başkalarına dikte ettirmesini yanlış buluyorum.Bu yazılanlara yapacağım yorum bu kadardır.Aksi taktirde her cümlem yeni bir konuya değiyor.Ve iş içinden çıkılamaz bir boyut kazanacaktır benim için.Bir sürü bilmediğim şey olduğuna inanıyorum.Alanım da ne tarih ne siyaset.Bu yüzden yazacaklarım bu yazı ile ilgili bu kadardır.
Ayrıca sadece bana değil de fikri ortaya atan yazar adına ve yazısı adına da yorumda bulunsaydınız daha makbül olurdu..
Herkese saygılar sunarım...
merube tarafından 8/10/2007 11:56:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
Merube abla:
Türk Milliyetçileri sağcı veya solcu değildir.Yalnızca Türk Milliyetçisidir.Alparslan Türkeşin Çok güzel bir beyanı vardır,Solun Ülkemizi yıkmaya yönelik faaliyetlerinden dolayı sağla olan kavgamızı askıya alıyoruz diye veya benzer bir açıklamaydı.Bence Ağca katil falan değil,Abdullah Çatlıda öyle,Haluk Kırcıda öyle,Oral Çelikte öyle...Severiz veya sevmeyiz,ama her adam öldürene katil diyerekte bir sonuca varamayız.Bu mantıkla Mehmetçikte katil,Mustafa Kemalde katil,Kuşçubaşı Eşrefte,Yakup Cemilde katil...Allah düşürmesin sözkonusu Vatan olursa hepimiz katil oluruz,erkekler birer Seyit Çavuş Kadınlar birer Nene Hatun olur, bu böyle biline...Saygılarımı sunuyorum size...
velican oduncu tarafından 8/9/2007 6:59:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tamam gayet açık mantıklı şekilde hesabınızı sormuşsunuz.Yalnız daha birçok bilmediğimiz şey var.Bu ülkede sağ-sol kavramı yıllardan beri birbirine karşı kullanıldı.Dış destekli politikalar,ikili oyunlar hep sağcı ya da solcu kesimin üzerine yüklendi.Ortalık sağ ya da solun sadece partizanlığını yapmakta olanlarla dolu.Oysa mücadele denilen şey birilerini susturmakla ya da ortadan kaldırmakla olmaz.Tek taraflı bakıp solu yerip sağı göklere çıkarmakla olmaz bu işler.Böyle adi bir çözümü isteyenler hep yaşamakta kendi yerini,malını sağlamlaştırmaktadır.Milletimiz parçalanmaya çalışılırken sağ ya da sol savunuculuğun yapmaktan ziyade toplumsal orta bir çözüm yolu bulmak gerek.Siyasi bir sistemin aşırı savunuculuğunu yapmak hiçbir zaman yararımıza olmaz.Her sistemin bir açığı vardır.Önemli olan ortada birleşmek,toplu olarak saygı,sevgi,bağlılıkla bir arada kalabilmektir.Şu veya bu şekilde şu an meclisimizde her kesimin sözü oluşmuştur.Sağ-sol diye ne kadar kayıp yaşandıysa hepsi özde kendi vatanımızın insanlarıdır.Birilerini öldürmek,yıldırmak yahut başka türlü saf dışı bırakmakla bu işler yürümez.Daha çok kayıplar görürüz,daha çok dış müdahaleye açık hale geliriz.Devletin ağca gibi daha nice kolladığı katil,kaçakcı,iş adamı vardır.Şu an medyanın seçim öncesi ve sonrasında da kime ait olduğu bellidir.Doğan haber ajansı başta olmak üzere tüm medya araçları iktidarın propagandasını yapmaktadır.Zaten bir milletin bağımsızlığının simgesi olan çok şey satışa çıkarılmış pardon özelleştirme kurbanı olmuşken, dış güçlerde bu yolla kendi menfaatlerinde ülkeye gayet güzel şekilde müdahalede bulunmaktadırlar.En son akarsu özellştrmesi adı altında su sorununa bulunan çözüm hiçbir şekilde medyada bir iki yer dışında duyurulmamaktadır.Binbir umutla yapılan gap,barajlar,kızılırmak,dicle gibi değerlerimizin satışa çıkarılması ön görülmüşken kimsenin bu hususta sıkıntısı olmamaktadır.Türk telekom gibi başında Türk ibaresi bulunan ve ülke iletişimimizin simgesi bugün kimlerin elindedir.Atatürk'te zamanında az oranda özelleştirme yapılmasını savunmuştur ama iyi bilinmeli ki o zamanıın koşullarında bir savaş sonrası bu gereklidir.Lakin şimdi yapılanların adı özelleştirmeyi çoktan aşmıştır.Piyon iş adamları,medya arkasında yabancı ellerin varlığını ülkemiz üzerinden çekelim.Bunları konuşalım,bunları tartışalım.Orayı burayı kötülemekle elimize birşey geçmemiştir,geçmez de...Haksızlığa karşı her daim kim olursa olsun sesimizi çıkaralım.Siyasiler bile bugün sağ-sol mücadelesini bırakmıştır.Dış ülkelerde bile tüm yolsuzluk,kötü yönetim iddalarına rağmen liberaller galip olmuştur.Küreselleşme,globalleşme gibi yeni kavramlar,yeni sistemler ortaya çıkmıştır.Yani sağ-sol kavramı çoktan eski yıllarını yitirmiştir.Dünya,insanlık,teknoloji,beklentiler,sosyo-ekonomik düzen herşey farklılışmıştır.Lütfen bırakalım bu sağ-sol kandırmacasını.Yarın tartışabileceğimiz bir ülkemiz bile kalmayabilir.Saygılarımla...
merube tarafından 8/9/2007 6:24:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ağcayı sevmem sözüne takıldım ben,peki Çatlıyı severmiydin?Şefkat abini sevrmiydin?ya da Muhsin abini? Bak kardeşim,Ya hataları,günahları ve sevapları ile hepsini seveceksin yada hiç birini sevmeyeceksin...80 öncesi farklı bir mücadele verdi Ülkücü Hareket,Bu hareketin içinde Metin Tokdemirlerde oldu Oral Çeliklerde,Velicanlarda oldu Yahnicilerde...Bizlere Rahmetli Başbuğu bile eleştirdirttiler,Zeybeklere Somuncuoğullarına sahip çıkarak...Bu hareket bizim bu insanlar bizim,Sahip çıkılamayacaklar Hicabi Koçyiğitler ve Ali Yurtaslanlardır...Çünkü bizi satanı bizde satarız...
bayağı dosya var sizde..hepsini dökmüşünüz....
toprak satışı kısmı en büyük muamma..kısaca bu konu çok muallak..
ne zaman başladı toprak satışı ? bir kere AKP hükümeti yoktu GAP projesinde satışlar yahudi asıllılara satılırken daha sonra yasaklandı gibi gibi tepkiler alındı ve yahudi asıllı kişilerde avukatlarının üzerine toprak almaya başladı...
ama o dönem daha AKP doğmamıştı..yeni bir uygulama , kanun yürürlüğe girdi ve azınlık hakları yeniden tasarlandıysa bilmiyorum !!
ama toprak satışının yasaklandığı konusunda düzenleme yapıldığını biliyordum..
özellikle istanbul karagümrük ve fatih civarında ermeni ve yahudi yerleşimi yaygın olması hasebi ile..oralarda çok sık ve yüksek miktarda ev alındığı konusu gündem di ama gözden kaçırılan bir konuda bunlara kendini satan avukat ve Türk olduğunu iddia eden para dostları..NEDEN KENDİ TOPRAĞINI YAHUDİ ALIRKEN SENİN ÜZERİNE TAPU EDİYOR ..DİYE DÜŞÜNEMEYEN AHMAKLAR BİR GÜN GELECEK BU YAPTIKLARININ CEZASINI ÇOÇUKLARINDAN GÖRECEK ..demek istiyorum..belki bir beddua ama ya tutarsa...
katılıyorum size ..yazınız gayet mantıklı ve doğruların vurgulandığı bir ışık olmuş..hiç yoktan ağaçtan ..kuştan..böcekten....bahsetmemişsiniz ya..
duyarlı olmak lazım...özellikle kim olursa olsun ..hangi hükümeti desteklersek destekleyelim ama azınlıklara toprak satışına hayır diyelim ve sert bir tavır sergileyelim diyorum..
saygılar..