- 5943 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN SONUÇ
NEDEN SONUÇ
Bir gün okuldan eve dönerken o hiç sevmeği ıssız ve korkutucu yolda yaklaşık bir saattir minibüs bekliyordu. Soğuk bir kış gecesiydi. Soğuktan titriyor, gecenin karalığından ve sessizliğinden korkuyordu. Minibüsün neden bu kadar geç kaldığını düşünüyordu.
Vakit ilerliyor minibüs hala gelmiyordu o ise korkmaya ve üşümeye devam ediyordu.
Vakit böyle ilerlerken arkasında bir köpek hırlaması duydu. Köpek ona sanki yiyecekmiş gibi bakıyordu. Siyah besili bir köpekti ağızdan salyalar akıyor korkunç ağzının arasından keskin dişleri görünüyordu. Köpekğin gözlerinin içene kısa bir süre kilitli kaldı sonra bir anda koşmaya başladı köpekte arkasında kovalamaya. Hayatında hiç bu kadar hızlı koştuğunu hatırlamıyordu. Biraz kaçtıktan sonra bir apartmanın içine girdi ve köpeğin gitmesini bekledi.
Köpeğin gittiğinden emin olduktan sonra dışarı çıktı ve minibüs beklediği yerin tersine doğru hızlı adımlarla yürüdü.Biraz yürüdükten sonra bineceği minibüsü gördü ve durdurdu.
Meğer minibüsü beklediği yolun az ileriside yol çalışması varmış ve minibüs başka yoldan gidiyormuş.
Düşünüyorum da o gün köpek onu kovalamamış olsaydı kim bilir kaç saat daha orada minibüs bekleyecekti.