- 1045 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Medya Güzellemeleri
Ahmet Hakan, Cübbeli (Arapça eğitim alan bu kişi “cüppeli” diye yazıyor. Bilmez mi ki Arap alfabesinde “p” harfi yoktur.) Ahmet hocaya “hodri meydan” demiş.
Cübbeli Ahmet hoca da “ Senin meydanın mı var ki hodri diyorsun” diye cevap vermiş.
Ah benim güzel ülkem, ah! Meydan kimlere kaldı...
Mısırlı bir kadın gazeteci : “Kadınlara da dört koca hakkı verilsin” demiş.
Geri kalmış ülkenin geri kalmış gazetecisi yeni uyanıyor. Oysa bizim ne kadın gazetecilerimiz var, değil dört erkeği, on dördünü birden idare ediyor.
Engin Ardıç, TUSİAD başkanı Arzuhan Doğan Yalçındağ’ın şahsında babası Aydın Doğan’a mektup yazmış.
Muhtıra mektupları yazma sırası sivil demokratlara geldi.
Yılmaz Özdil, “Senatör yapılsın Ahmet Türk. Niye dışarıda kalsın? Mardin Senatörü olsun.” diyor.
İroni ile karışık; bilinçaltına yerleşmiş faşist 27 Mayıs cuntasının türettiği “senato” özleminin dışa vurumu diye de algılayabilirsiniz.
TRT 2’de medya programındaki katılımcılar: “ Çok ciddi ve ünlü anchormanler bile haberleri fonda müzik efektleri ile sunuyorlar. Bu kanallar ticari kuruluşlardır, rating almak zorundalar” dediler. Yaz boyunca plaj görüntülerini de ana haberlerde “habermiş” gibi sunmalarından söz etmediler.
Porno filmleri koysunlar, daha çok rating alır, cukkalarını daha çok doldururlar. Mademki her şey çok para kazanmak için yapılıyor, o zaman porno filmi oynatmakta bir beis mi var?
Son olaylara gecikmeli yorum:
Tokat’ta yedi askerimizin şehit edilmesinden ve AnaSİyasa Mahkemesinin DTP’yi kapatmasından sonra, Kürt faşistleri ile Türk faşistlerinin etekleri zil çalarak birleştikleri ortak nokta: AÇILIM BİTTİ…
YORUMLAR
keşke daha çok puan hakkım olsaydı bu yazınız için,
ahmet hakan neyi biliyor ki, cübbeli yazmasını bilsin,
ayşe arman'a da güzel bir gönderme olmuş doğrusu...
tv reytingleri güzellemesi de çok yerindeydi,
açılım için de; önce bizim insanlarımızın bazılarının beyinlerini açıp, içine beyin koymak gerekecek...
nedense; ne yapılsa/yazılsa anlayamıyorlar...
tebrik ederim, hemde çok...