Bal Evleri !
Bal evleri kovan kovan ,bal tadında sevmek var ...
Çiçek çiçek gezer balböceği ,en güzelini seçer çiçeklerin özünü ,petek petek örer altıgenini,nasıl bir sırdır ki ;bu sevda aklımızın yetmediği...
Kış reçelini hazırlar durur bizlere balböceği.Sevdayı da ben bal peteğine benzetirim nedense ,örülür aşk balca petekte,sevdayı sevenler kalbinin içinde saklar,balböceği de bal evinde yeniler durur kovan kovan.
Kovanlar biter mi ,doğada çiçekler oldukça ,aşk ve sevda biter mi ,seven kalpler oldukça .
Çiçeklenir yaz, balböceğim,taze tomurcuklarından topla dur kovanına sessiz ilahi aşkını örbe bal böceğim.
Ihlamurlar açmış,iğdeler de tomurcuklanmış,beyaz güllere de uğra yavaş yavaş,hanımeliyi ,yasemini de unutma ,sevdalı çiçeklerden topla balını balböceğim.Topla ki ,kalbimize işlesin sevda çiçekleri damla damla bal tadında.
Bal evleri kovan kovan,bal tadında sevmek var sevmek !
Balca ,ballıca,bal tadında muhabbetler sevgili okurlar...
Oya Gedik
YORUMLAR
Ihlamurlar açmış,iğdeler de tomurcuklanmış,beyaz güllere de uğra yavaş yavaş,hanımeliyi ,yasemini de unutma ,sevdalı çiçeklerden topla balını balböceğim.Topla ki ,kalbimize işlesin sevda çiçekleri damla damla bal tadında.
SEVGİLİ OYA, BİR YUNUS, BİR MEVLANA SEVGİSİ DE BAL BALDIR...YUNUS DİYAR DİYAR DOLAŞIR, TANIR ÇİÇEK ÇİÇEK İNSANLARI, ARIDIR O, AŞILAR SEVGİLERİ DÖNER ,GİDER...MEVLANA MI ? GÖNÜL SESİNİ GÜZEL TUT, GÜZEL DÜŞÜN DER, DÜŞMAN İÇİN BİLE...CENNETTİR, GÜZEL DÜŞÜNMEK , SEVMEK....KÖTÜ DÜŞÜNMEK İSE, CEHENNEMDİR, GÖNÜLDEKİ GAMA...
ARI BAL BALDIR. ÜRETENDİR. TATLIDIR. SEVDA TADI GİBİ...SEVMEK , BAL TADINDA , GÜZELDİ, YÜCEYDİ....
KUTLUYORUM CANIM. BAL TADINDA YAZILARINDA BULUŞALIM HEP...ŞİİRLERDE...