- 2438 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
SENİ ÖZLEDİM
Kulağıma bir ses senin inlediğini söylüyordu, ama yüreğim öyle yanıyor ki ağrılar içinde, ne kadar derman sürsem de bir faydası olmuyor sen inliyorsun, nerdesin geleyim yanına ne olur… Geleyim yanına anlatayım sana senin güllerden ne kadar güzel olduğunu ve kokunun nasıl etrafa güzel bir koku saçtığını anlatayım sana nerdesin sen; yer gök inledi ama sana ulaşamıyorum, sen inledikçe yaralarım tazeleniyor… Nerdesin kara gözlüm bir tanem nerdesin, seni arıyorum her tarafta bir sana ulaşabilsem…
Sen gel ne olur ben yaralar içinde kıvranıyorum artık ne olur sen gel ben gelemiyorum yanın, eğer senin bir hesabın varsa da gel öldürme benine olur gel; gel yanıma seni ne kadar çok sevdiğimi söyleyeyim sana ve yine de söylüyorum hala seni çok ama çok seviyorum ne olur gel yanıma, Sen benim ölmemi istiyorsan senin içinde ölürüm olsun yeter ki sen iste cehenneme gitmeye bile razıyım kara gözlüm… her tarafa senin fotoğraflarını ve senin bana söylediğin sözleri astım her tarafa nereye gitsem hangi odalara uğrasam seni görüyorum, ne olur gel yanıma ölüyorum senin için, unutamıyorum seni…
Ay yüzlüm güneş bakışlım nerdesin her tarafta seni arıyorum ne gecem belli nede gündüzüm sensiz bu günler haram bana gel, gel ki söyleyeyim sana kalbimin nasıl yaralı olduğunu ve yüreğimin nasıl eridiğini söyleyeyim sana ne olur gel bir tanem; seni özledim seni sevmekten başka bir şey yapamıyorum… Benim çiçek kokulum nerdesin gel yanıma özledim o ses tellerini gel ölüyorum… Son olarak sana şunu söylemek istiyorum ama anlar mısın bilmem, seni çok ama çok seviyorum…
Hakkını Helal Et
Bir Tanem
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.