- 2209 Okunma
- 24 Yorum
- 0 Beğeni
İnternet Anıları 2 – Hepsi mi Tesadüf?
İnternet Anıları 2 – Hepsi mi Tesadüf?
Bir başka zamanda, başka bir gece…
Ankara’da, bir bakanlık bünyesinde, emir vermeye alışmış düzeyde görev yapan bir bayanla tanıştım. 40 yaş civarıydı ve sohbet tarzı bile emreder nitelikteydi. İlk merhabalardan sonra “Şimdi sen sus ve sorularıma cevap ver!” dedi. Sabırlıydım demek ki o yıllarda, “Peki” dedim.
Konuşma ilginç olduğu için, kahkahalar atarak, wordde saklamaya karar vermiştim. Aynen aktarıyorum:
- Adın ne?
- Turgay… Ya sizin?
- Neee? Olamaz! Sen O’sun. O’nun da adı aynıydı.
- O kim?
- Eskiden kocam olacak serseri!
- Yok hanımefendi. Ben serseri değilim ki O olayım.
- Neyse. Devam edelim. Tesadüftür belki. Doğum tarihin?
- ……….. (Söylüyorum)
- Evet! İşte sen o serserisin. Ben biliyordum. Bana oyun yaptın. Başak burcunun ukalaları sizi!
- Ama ayıp oluyor hanımefendi. Az daha terbiyeli konuşsanız…
- İşte tamam… Tam onun konuşma tipi. Allah belanı versin senin adam…
- Allah sizin belanızı versin hanımefendi.. (Kibarlığı da bırakmıyorum)
- Ne iş yapıyorsun?
- ……….. (Söylüyorum. Bu da benzemez inşallah diyerek.)
- Ukalaaaaa… Serseriii…. Beni burada da mı buldun? Ulan boşandım yine de mi kurtulamayacağım senden? Ben başka adamlarla flört edemeyecek miyim senin yüzünden?
- (İçsesim: “Çok zor”) Edin hanımefendi. Ben size flört etmeyin mi dedim?
- Hala konuşuyor. Hepsi mi tesadüf?
- İnanın hepsi tesadüf. Tanımam sizi.
- Peki… Kardeşinin adını söyle bakalım.. Yani benim o sevmediğim eski kayınbiraderimin adını söyle…
- ………. (Söylüyorum)
- Hepsi mi tesadüüüüüüüüüüüüüüüüüf?
Der demez ben zor bağlandığım bağlantıyı kesiyor ve kaçıyorum… Neme lazım? Bir de kocam diye sahip çıkarsa bir ömür nasıl geçer?
YORUMLAR
Turgay COŞKUN
Saygıyla... :)
Denizce
ben geç kalmışım yazılarınıza
fırsat buldukça bakmak istiyorum :)
Turgay COŞKUN
Teşekkürler...
evet oldukca güzeldi.
Allah belanı versin senin adam…
- Allah sizin belanızı versin hanımefendi.. (Kibarlığı da bırakmıyorum)
evet,kibar insan acikcasi her yerde ve herzaman nezaketli ve kibar.
bazi yasananlar sanki bir fikra gibi.
güzeldi yüreginize saglik,saygilarimla
Aslında hepimizin hüzünlü anıları da vardır... Hatta korku dolu anılarımız da... İşte ben sadece düşündürücü ve gülümsetici olanlarını seçtim. Hepsini yazsam inanın bir kitap olabillir...
Tabii ki bir de çok hassas olmak lazım. İsim, kişilik gibi değerlere çok dikkat etmek lazım.
Sevgiler...
Der demez ben zor bağlandığım bağlantıyı kesiyor ve kaçıyorum… Neme lazım? Bir de kocam diye sahip çıkarsa bir ömür nasıl geçer?
Bu nasıl bir anıysa, beni bayağı güldürdü. Kalem alış şekliniz çok hoş. Okurken bitmesini istemiyor insan. Bu kadar tesadüfede pes doğrusu. Tebrikler... Sevgilerimle...