- 789 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR BAŞKA SEYİR BENİMKİSİ
BİR BAŞKA SEYİR BENİMKİSİ
Artık yeter demenin umuduyla yaşıyorum. Yüreğimin sızısı artık bedenimin her yerinde dolaşıyor acımasızca. Ve ben sadece için için ağlıyorum. Erkekler ağlamaz derler ya, ben ağlıyorum kardeşim, ben ağlıyorum.
Şimdi geçmişimin mazilerindeyim, gece yine aynı gece her zamanki gib,i ben ise hiç değişmeyen bir ben. Sızım bu gece bir başka ağır, bendeki çile ise bir başka seyirde. Ne yaptım ben sana Allahım, ne yaptımda bu sızıyı koydun yüreğime. Diyorlardaki yüreğin sızladığında için ağlamaklı olduğunda bir sigara yak kendine gelirsin. Be heyy Allahtan korkmaz gecenin bu deminde bile bir paket sigarayı banamısın demedim. Ki bir sigaranın alacağı basit bir sızıda da değilim. Öyle sansınlar ama değilim işte. Ben bir başka seyirdeyim, ben bir başkayım bu gece.
Yazmayacağım demiştim kendime, yeter artık dökme içini demiştim yüreğime. Yine dayanamadım yine yazdım. Allahtan tam içimden gelenleri dökemiyorum, ağlamaklı olduğum yerlerde tıkanıp kalıyorum kendimce. Bunu sizler bilemiyeceksiniz, bunu sizler hiç anlayamıyacaksınız. Çünkü dedim ya, ben bir başka seyirdeyim. Bir başka yerde gibi.
Neden bu haldeyim peki ? Kendime bu soruyu defalarca sordum. Kendimden ne bir cevap alabildim ne de bir umud. Vazgeçtim tabi, hemde tüm benliğimle ve tüm kanayan yüreğimle. Neden bu haldeyim diye de bir daha sormadım beni, kendi kendime. Ben aşk’ın en güzellerini yaşadım, ben sevmenin en güzelini gördüm. Ben sevilmenin en şereflisi ile mükafatlandırıldım. Ben yeri geldi çok ağladım ama çok ta sevdim. Ben bu sevgilerimlede çok mutlu oldum. Ben var ya ben, ben sadece yüreğimi ortaya koydum. Bir itiraf etmek lazım, aslında yüreğimi bir yere kadar koyabildim. Malum hayat sıkıntısı. Ama ben, yüreğimlede sevdim, yüreğimlede sevildim. Ya sonuç ?
Sonuç koskoca bir sıfır.
Sonuç bir büyük sevginin tükenmesi.
Sonuç bir yıkım gibi.
Sonuç ?
Ben bir başka seyirdeyim.
Sonuç filan yok ................
Sevg ...
15.12.2009 // Saat: 02:32
Yazan : Firari Fırtına
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.