- 930 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YALNIZLIK
Hiç yalnız kaldınız mı? Yanlış anlamayın tek başına kalmaktan bahsetmiyorum. İnsanlar varken yalnız kaldınız mı?Birileri birşeyler anlatırda siz duymassınız. Bedeniniz ordadır
ruhunuz düşünceleriniz başka yerdedir. Anlatamamak ve anlaşılamamaktan yakınırsınız. Etrafa boş anlamsız bakışlarla seyredersiniz. Biryerlere yüzünüz çevrilliyken insanlar baktığınızı sanır ama siz hiç bir yere bakmıyorsunuz, görmüyrorsunuz. Kayıt cihazının bir noktada takılı kalması gibi, göz bir noktaya odaklanır karşısındakini algılamaz sadece bakar durur. Algılama süreci işlemiyordur . Görüntüler donuklaşmış fikirler başka bir mekanda dolaşmaktadır. Hemde ne dolaşma bedeni tekedercesini uçarcasına bir seyahat.
Hayattan koparır insanı yalnızlık. Hissizleştirir. Yüzde anlamsız bir ifade bırakır. Solgunlaşırsınız.Sararıp solmuş kurumuş yaprak gibi. Ufacık esintiler sizi ordan oraya savurur. Toztoprak içinde kalırsınız. Kaldırımların kiri üzerinize sinmiştir. Hiçbirini umursamazsınız. İç çekersin derinden. Bir kurtulsam dersin. Bir nepze nefes alsam. Yaşadığımın bende farkına varsam. Tanımsız davranışlardan kurtulsam.
Çelik gibi duruşumu özledim. Hayata boyun eğmediğim günleri özledim. Boynu bükülenin yanında olduğum günleri özledim. Tebessüm etmeyi özledim. Gecemde gündüzümde vakit bulamadığım günleri özledim. Yirmi dört saatin azlığından yakındığım güleri özledim. Günlerimi uykuya feda etmeyi ziyan saydığım günleri özledim. Doğan güneşi seyretmeyi özledim. Sokakta kaldırımda yürürken kendime türkü söylemeyi özledim. Kısa da olsa kalbimden şiirler yazmayı özledim. Varsın güzel olmasın. Varsın derinliği olmasın. Varsın benim gibi avere olsun. Dolu bir pınar gibi aktığım, geceye hayran gündüze sevdalı olduğumu günleri özledim.
Ah bu yalnızlık. Eriten yalnızlık. Ateş görmüş kursun gibi akan yalnızlık. Beni benden alan yalnızlık. Sana isyankarım yalnızlık.
Sen benim dostum değilsin. Akadaşım değilsin. Düne kadar senin varlığından bile haberdar değildim. Sen kimsin ne işin var benimle. Selam bile vermem sana. Nasıl olduda bukadar yanıma sokuldun. Ta içime girip beni ele geçirdin. Kimsin nesin. Gücün nerden geliyor.
Sen benim saklandığım yanımsın. Gücünün kaynağıda benim. Güçlü duygularım. Nezaman zayıf düştüm o zaman beni yendin. Yalnızlık.
Yine ayağa kalkacam yine koşacam. Yine dünyaya bir tekme vuracağım.
Kalbim attğı sürece eğilmeyecem .
De git YALNIZLIK.
İBRAHİM İŞLEYEN