BEDELİ BUMUYDU
Sevdamıza neler vesile oldu.Akıttığımız binlerce gözyaşı,sayısısz yağmur taneleri ve kutsal olan nice günler,,,bunlar sevdamıza gelincik oldu.ama sen,sen ne anlayamazsın.
saygı duyamazsın katmerleşmiş yüreğinle,
ihanetinle silip atyorsun değeri benliğimle var olan hiçe saydığın bir sevdayı.
bunların bedeli ihanetmiydi yoksa bir anlık öfkeyle gözlerini karartan öfkenmi.
benim sana olan sevdam
benim sana olan aşkım
benim sana olan tutsaklığım
sana olan mahkumiyetim
sana bağladığım umutlarımın
bedeli bu olmamalıydı..
tek bir öfkenin kurbanı olacak kadar basit olmamalıydı.
De git ..................sakın ha!!!!!!!! arkanı dönüp bakma çizdiğin esere,
canın sağ olsun.....sende beni kurban olarak kabul ettin ya.....
..................................CANER CAN..............................
YORUMLAR
Oysa herkes öldürür sevdiğini kulak verin bu dediklerime
Kimi bir bakışıyla yapar bunu
kimi dalkavukça sözlerle korkaklar öpücük ile öldürür...
Yürekliler kılıç darbeleriyle...
Oscar Wilde
Şairim...
Büyük adamların iki yürekleri vardır hep birisi kanar diğeri sabreder değmeze verilen değer elbet üzerine beş bedeb büyük gelecektir.
Kutlarım güzel yazınızı şairim sadece hak edene hak ettiği kadar ne bir eksik ne bir fazla nefes ama heves asla
sevgimle saygılar...
CANERCİM MÜTHİŞ BİR YAZI TEBRİKLER.CANIM ZAMAN EN GÜZEL İLAÇDIR HİÇ UNUTMA.İNŞALLAH RABBİM KARŞINA YARALARINI SARACAK VE SENİ ÇOK MUTLU EDECEK BİR GENÇ KIZ ÇIKARIR.LÜTFEN UMUTSUZ OLMA CANIM.YARINLAR BİZE NEYİ GETİRİR KİMSE BİLEMEZ.GERÇEK AŞKI EN KISA ZAMANDA BULMANI DİLİYORUM CANIM.SANA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK GÖNDERİYORUM CANIM KARDEŞİM.GÜLHAN KESKİN.
benim sana olan sevdam
benim sana olan aşkım
benim sana olan tutsaklığım
sana olan mahkumiyetim
sana bağladığım umutlarımın
bedeli bu olmamalıydı..
...
De git ..................sakın ha!!!!!!!! arkanı dönüp bakma çizdiğin esere,
BANA GÖRE BÖYLESİ GİDENİN VE ARKASINADA BÖYLESİ ESER BIRAKANIN CANI SAĞOLMASIN....!
ŞEYTAN AZAPTA GEREK...
YAŞATTIĞININ BİN BETERİNE UĞRARSIN İNŞALLAH...
SEVDAYI OYUN SANAN SOYTARI...
SELAM VE SAYGILAR
MERYEM ZEMEROT
meryemzemerot tarafından 12/21/2009 9:54:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
De git ..................sakın ha!!!!!!!! arkanı dönüp bakma çizdiğin esere,
canın sağ olsun.....sende beni kurban olarak kabul ettin ya.....
çok güzel bir yazı olmuş..
hele bu son dizeler. ederler can kardeşim kurban ederler hemde hiç acımadan insafsızca..
yüreğine saglık.
sevgilerimle..