....................
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
bilmem belki ben de babamı kaybettiğim için bu hikayenin sonunun bana benzememsi için bir istek vardı okurken içinde. ama içim burkularak okudum.
benimde yıllardır gelsin, dönsün diye beklediğim bir babam var.
kimselerin görmediği bir küçük köşem var benim de yüreğimin sol yanında. siz nasıl oldu da buldunuz orayı, bu kadar ince ve sessizce.. tebrik ederim. çok beğendim.
allah tüm babların, o koruyucu meleklerimizin yanında olsun...
sevgilerle