- 1669 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Beni anlamayanlara...
“ Ben onlara yaklaştıkça hep benden kaçtılar. Sanki hayatı öğretircesine yalnızlığı öğrettiler.
Sokakta yalnız kalmış üşüyen bir kediye acıdılar.
Ağlayan çocuklara ağladılar.
Akşamüstü pazarda koşuşturan satıcılara üzüldüler.
Herkes için çabaladılar ve yardım ellerini uzattılar.
Hep daha fazlasını görmek istediler. Hep daha ilerisini…
Oysa ben onlara çok yakındım. Hemen yanlarındaydım.
Hani derler ya insan bir şeyin değerini kaybedince anlar…
Beni hiç anlamadılar!..”
YORUMLAR
İnsan herşeyi kaybedince anlar...O yüzden dir acı verir anılar... Hangi göz kendini görmüş ki aynasız.....Acaba görünmek için sizzz neler yaptınızzz.. Hangi yanak öpülmüş kendi kendine ...İnsan bazen tokadını vurmalı sesinin en ince yerine ... Mızrab nereye değerse ses oradan çıkarmış... değdirmeli insan mızrabı kendisine... Ve görmeli önce kendi gözünü sonra göz aramalı bakmak için içine....
Aile tüm yalnızlara el uzatır. Hayvana, insana, çocuğa, üzgüne, ağlamışa... Onları mutlu etmektir amacı.
Oysa yanıbaşında, bünyesinde yer alan bireyin mutsuz olduğunu düşünemez. Başkalarını mutlu etmenin sarhoşluğuyla kendi bireyini de zaten mutlu sanır...
Bence anlamayan kadar kendini anlatamayanda da az da olsa bir suç var...
Ya sizce? :))
Sevgiler...