Ben Dünyalıyım!
Evet sevgili Dünya ’
Ben DÜNYALIYIM ,seviyorum tüm insanları çok seviyorum ,beyazınla ,sarısıyla,siyahınla dünyalıyız biz dünyalı...
Gökkubbenin altında yaşıyoruz ebediyete kadar birlikte daima. Yazlar bizim için kışlar bizim
için .Ağaçlar bizler için büyüyor,çiçekler bizler için açıyor,meyveler bizler için oluyor...
Yağmurlar yağıyor,karlar yağıyor mavilerden güneşler doğuyor ,deryalar balıkları saklıyor,
hep bizler için dönüyor dünya ,bıkmadan yılmadan ,bende sende dünyalıyız DÜNYA’lı sevelim
birbirimizi ..
Gülüyor çocuklar ,koşuyor çocuklar,coşuyor çocuklar ,ay gibi yıldız gibi ışıklanıyor gözleri
pırıl pırıl ,kelebek kovalıyorlar yalınayak ,çiçekten çiçeğe koşan çiçekler onlar ...
Güvercinler uçurdum yüreğimden, tüm dünyalıların ülkesine beyaz beyaz ,tut ellerinle
yakala ,incitme sakın kanadını ve bırak usulca özgür mavilere,barışık ol dünyalı herkesle...
Baksana şu güzelliğe bir kez geldik bu yuvarlak dünyanın içine...
Sevgiler dünyalılar...
Oya Gedik
YORUMLAR
SEVGİLİ OYA ' CIĞIM, SEVGİ DOLU YÜREĞİNLE ,BURADASIN İŞTE. sENİ TANIDIM , O GÜZEL DUYGULARINLA....ÇOK MUTLUYUM. DÜNYA 'LI OLMAK...EVET, HAKLISIN! CANIM, SANA SÖZ ETMİŞTİM ŞİDDETLİ BAŞ AĞRIMDAN VE BEN UNUTTUM YORUM YAZMAYI...DİN, ULUS, DİL , NE OLURSA OLSUN, SEVEBİLMEK İNSANI, DOĞAYI MEVLANA,YUNUS SEVGİSİYLE...YÜCE DUYGULARA ERMEK SONUNDA. İLETİŞİM KURMAK , GÜZELLİKLE VE BARIŞ ÇİÇEKLERİ SUNMAK HER DEM ,KARŞIDAKİNE...
DEĞERLİYDİ GÖNÜL SESİN..SEVGİLERİMLE OYA 'CIĞIM....
yaşamasını bilene ne kadar güzel bir dünya bu...özümüzde var olanla yetinmek ve işe severek başlayarak belki yolunda gitmeyen işleri düzeltebilirdik..bilmiyorum zamanımız yeterli mi ama en azından denemeye değer sevgili dost..bu dünyaya sığmalıyız..yaşarken sevgileri paylaşıp asla kimsenin kalbini kırmamamılıyız...
bu anlamda tamda sana yakışan bir yazı bu..felsefesi sevgi üstüne kurulu olan yüreğinden aksetmiş güzel düşünceler satırlara...
teşekkürler
saygılar selamlar...beyefendiye de...esen kalınız
İnsanlara "nerelisin" diye sormak her zaman zor gelmiştir bana. Eğer farkına varmış iseniz bu zaman kadar hiç kimseye "nerelisiniz?" diye bir soru sormamışımdı. Çünkü biliyorum ki her birimiz dünyalıyız. Onun için nereli olduğumuz, dinimiz, ırkımız, rengimiz, dilimiz değildir önemli olan. İnsan gibi insan olabilmektir değil mi sevgili Oya hanım.
Sevgiler yüreğinize
Ben de RİZEliyim. Dünyali kardeşum, hangi güneş sistemunasunuz da.
Oya hanım; güzel bir yazı okudum. Tebrik ederim. Yalınız Dünyalı olmakla Antanyalı, muhacir yada Türkiyeli olmak çok farkeder mi? sorusunu içimde cevaplayamadım.
Siz sormadınız bu soruyu. Benim aklıma geldi nereden geldiyse?
Dünya'dan virüs yada çöp mü getirdiniz Ankaraya.