- 708 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Dostlarımla hasbihal
Sayın saygıdeğer can dostlarım,bu acizane satırlarıma başlamadan evvel dostlarım,
sizleri taa gönülden selamlıyorum.Nasılsınız? iyimisiniz? İnşallah iyisinizdir.
Mehmet Ali kardeşinizide sorarsanız Allaha şükür iyiyim,bayağı zamandır,
şiirlerimi zamanında yazamıyorum,işlerim dolayısıyla kardeşlerime bazen doğru dürüst yorum bile yapamadığım günler oldu .İnşallah bundan sonra düzenli bir şekilde sizlerle olmaya çalışacağım.Biz devamlı senin şiirlerini okuyoruz,yazıyorsun işte diyebilirsiniz,sizde haklısınız.
Çünkü şiirlerimi bazen uzaklarda olsamda telefonlada olsa evde 2afacan var onlara yazdırıyoyum.Bazende birkaç şiirimi bırakıyorum eve şunları yazın diyorum,sağolsunlar bir-
sözümü iki etmiyorlar.lakin bazende öyle küçük hatalarda yapabiliyorlar.onların hatalarını yetişebilirsem düzeltiyorum.Bazen yetişemediğimde oluyor(7günü aşan şir düzeltilemiyor)
Bunları anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.Amacım dostlari şiirsiz bırakmamak inanınki -üç ay önce (İSPARTALI) bir kardeşime teşekkür mahiyetinde şiir yazdım onu bile düzenleyip yazamadım(yayınlayamadım) Umarım beni iyi anlamışsınızdır.Onun için şiirlerimdeki küçük büyük hataların af edilmesini diliyorum.siz dostlarıma tekrar selam ve saygilar sunarak satırlarımı sonlandırıtorum...dostça kalın hoşcakalın.M.ALİ KARDEŞİNİZ..
SAYGI VE SEVGİLERİMLE
YORUMLAR
Şiir yazan yürek, güzel ve duygu dolu yürektir, evet hatalar vardı, bende kıymetli arkadaşımı hemen uyardım, çünki ben şiiri baştan sona okumadan yorum yazmam.Şiiri hepimiz sevdiğimize göre, ona gereken önemide vermeliyiz dost, ama dediğim gibi, güzel bir insan, iyi yürekli birisi olduğunuzdan hiç şüphem yok..kalasınız sağlıcakla.Afacanlarınız da gözlerinden öperim...