SEVGİLİ GENÇLERE HAZAN' CA ÖNERİLER....
SEVGİLİ GENÇLER ;HAYATA DAİR SİZLERE BİRKAÇ ÖNERİDE BULUNMAK İSTEDİM.BİLMEM BENİ DİKKATE ALIR MISINIZ ?
Hayatın hep pembe taraflarını görmeyin.Madalyonun diğer yüzünün olduğunu gözardı etmeyin.Detaylı düşünün,arkadaş dost edinirken çok dikkat edin.Kendini yetiştirmiş,ondan çok şeyler öğreneceğiniz insanları arkadaş seçin.Benim bildiğim bana yeter demeyin.Çünkü,öğrenmenin sınırı yoktur.Tahsiliniz,kariyeriniz,bulunduğunuz konum ne olursa olsun,eğitime ve öğrenmeye açık olun.Sizden sonraki nesile örnek teşkil edeceğinizi unutmayın.
Hayat yaşayarak öğrenilen bir okuldur.Öğrenmesini bilene.Boş yetişmeyin.Yaşam içerisinde elbet hatalarınız olacaktır.Fakat,bunlar,geri dönülmesi güç,hayatınızı allak bullak edecek hatalar olmamalı.İstikrarlı olmalı,olaylara basit ve sıradan bakmamalısınız.Zamanınıza özen gösterin,boş geçen yıllarınız,ileride pişmanlıklar yaratacaktır.Öyle yaşamalısınız ki,yıllar sonra KEŞKE kelimesini asla kullanma gereği oluşmasın.Böylece hayatınızın yapı taşlarını sağlam kurmuş olursunuz.
Gezmek,eğlenmek,sevmek,sevilmek hakkınız elbette.Günleriniz dar bir cendereden ibaret olmamalı.Fakat bunlar yaşamınıza da hakimiyet kurmamalı.Dengeyi sağlamalısınız.İstikbalinizin yönünü attığınız adımlar belirleyecektir.Yaşam çok zor,unutmayın....
Sizlerden yaşça büyük,kendini geliştirmiş, çok yönlü insanlarla ,fırsat buldukça sohbet edin.Bunlar,aile büyüklerinizden olabilir,öğretmenleriniz olabilir veya çevrenizden.Onların,hayata dair önerilerinden kareleri alın.Aklınızın bir köşesine yerleştirin.Sohbet ederken,dinlerken gözlerinin içine bakın,sıkılmayın.Gün gelir,çok ihtiyacınız olablir,likit fon gibidir.Bilgilerini,yaşamlarını,hislerini anlatırken yüzlerinde oluşan ifadeyi,mimiklerini inceleyin.Çünkü böyle yaşanmışlıklar karşısında bir insan ne hisseder,benim başıma gelirse ben ne hissederim diyerek bağlantı kurabileceğiniz için,olaylara daha temkinli yaklaşmayı öğrenirsiniz.
Hepinize selam ve sevgilerimle.....