AŞKIM SANA TESLİM!!!
Evet güzel kadın,
Çekişmeli savaşlı olmalı değil mi teslimiyetim sevdiğim erkeği? Ama ben öyle hırslı kadınlardan değilim. Pek seve seve olmasa da sana bırakıyorum bundan sonra onu! İyi davran çok sev onu lütfen.
Sabahları biraz huysuz olur sessiz bir huysuzluk dolaşır gözlerinde. Pek soruşturma bırak kendi denizinin derinliklerinde dolaşsın. Kahvaltıda pek bir şey yemez kahve içer. Ona eşlik edilmesini sever. Müzik dinleyip pencereden boğaz manzarası izlerken içmeyi çok sever kahvesini. Sessizce yanında otur kahveni yudumla ve bir erkeğin içindeki acısını hüznünü öfkesini nasıl yaşadığını seyret. Bir anne şefkati duysan da içinde kalsın sakın yansıtma hiç sevmez. Güçlü bir kadın görmeli karşısında. Ona asla acıma merhamet duyma duysan da belli etme. Hiç sevmez!
Çok yemek seçmez. Salata yapmayı sever ona izin ver senden iyi yapar salataları. Akşam yemeğinde bir kadeh şarabı vardır mutlaka. Sakın masaya mum koyma. Hiç sevmez! Müzik olmadan masaya da oturmaz bu arada. Ruhunu da besler midesinin yanında.
Sert göründüğüne bakma yüreği pamuk gibidir onun. Elleri saçını değil kalbini okşar. Dokunduğunda sana huzur dolarsın.
Sana bunları neden yazıyorum? Bilmiyorum. Vazgeçilmişliğin acısı çöreklendi zaten kalbime. Ama yaşadıklarımı yükledim bavuluma. ONlar benim hazinem. Mutlu olmanızı dileyemiyorum içimden geçmiyor ne yalan söyleyeyim. Ama onun acı çekmesini de istemiyorum. Evet güzel kadın aşkım sana teslim!...