SENİ SEVMEYİ SEVİYORUM...
Hasret mi büyüyen yüreğimdeki yoksa kavuşamama duygusu mu?
Gözlerin o kadar çok şey anlatıyo ki bazen ..Yanındayken gitme kal burda ayrılma yanından diyorum kendime..Umutların bazen hayal kırıklığı olduğu bu dünyayı istemiyorum..
Ben sadece yüreğimdeki seni istiyorum..
Ömrüm boyunca gözlerinin hiç sönmeyen ışığında yaşamak,sevginin tüketilmediği kalbinde yaşatılmak istiyorum..Başka da bir isteğim yok! Ne bu hayattan ne de içimde yaşayanlardan..
Bazen gecenin bir vakti uyumamış oluyorum hala..çünkü arıyorum o vakit yüreğindeki sevgiyi,Gözlerindeki ışığı..O vakit düşünüyorum hasretin büyüttüğü sevgiyi..
Çıkmıyorsun aklımdan hiç bir zaman..
Her gittiğim yerde arıyor gözlerim seni..Hasretini, sevgini taşıyorum kalbimde!
SEVMEYİ DEĞİL SENİ SEVMEYİ SEVİYORUM..
YORUMLAR
ooooo çoook güzeldii..SEVMEYİ DEĞİL SENİ SEVMEYİ SEVİYORUM. kutlarım.. sevgilerimle..
melek32
melek32
SIMSICAK BİR YAZIYDI TEBRİKLER.ŞU DÜNYADA GERÇEK ANLAMDA SEVMEKDEN DAHA GÜZEL NE OLABİLİR ? GÜNÜMÜZDE FAZLA GERÇEK AŞK YOK.AMA HİÇ YOK DEĞİL TABİKİ.GERÇEK AŞKI SAYGIYLA SELAMLIYORUM.SİZE GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU CENNET KOKULU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK GÖNDERİYORUM.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
"SEVMEYİ DEĞİL SENİ SEVMEYİ SEVİYORUM.."
ne güzeldir sevmek...güzellik burada zaten..
bestelenen bir şiirimi hatırlattı sevgi dolu güzel paylaşımınız...
"sevmeyi sevdim sevmeyi sevdim
çünkü .. sizi sevdim..."
sevi dolu ne güzel paylaşım kutlarım değerli dost...
sevgim saygım her daim...selamlarımla...