- 844 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BİR ERKEĞİN KALEMİNDEN
BİR ERKEĞİN KALEMİNDEN
Bir bayanı anlatmak ne kadar zordur. Hele ki o bayan sevdiğiniz ise. İşte o zaman işiniz daha bir zordur. Düşünürsünüz bir süre, sonra şunu yazsammı derseniz. Sonra yok yok olmadı şöyle yazayım bu daha güzel dersiniz, sonra yine değiştirirsiniz ve sonra yine ve sonra yine. Aslında yazacağınız çok şey vardır yüreğinizden gelen ama neyi nasıl hangi cümlelere sığdıracağınızı karıştırır durursunuz. Sonrada benim gibi bir sigara yakar efkara doğru yol alırsınız. Yani yazamazsınız, sadece o sigaranın ve o gecenin efkarı ile onun hayalini yaşarsınız. İçin için ahhh çekmelerde cabası.
Bir erkeğin kaleminden dedik, öyle ki onun yazdıkları onun yüreğidir. Belli etmesede o yazılanların gerçek olan kahramanıdır. O tarifi mümkün olmayan sevgisini anlatamaz, yazamaz, yorumlayamaz. Lakin o bir tek şeyi çok iyi bilirki, sevgiyi tam anlamıyla yüreğinde yaşıyordur. Ve bazen onu kimselerle paylaşmak dahi istemez. O, yazmak için eline alsada kalemini, kalem titrer, dil susar ve gözler pusulanır bir anda. Bir erkeğin kaleminden diye bir yazı çıkaramaz ortaya, bu çok zordur. İnanın bana çok zordur.
Şimdi ben yazıyor sayılıyorum. Aslında yazmıyorum sadece karalıyorum. Öylesine aklımdakileri döküyorum buraya ve öylesine olmayan bir efkar ile de onu düşünüyorum. Onu nasıl yazabilir, nasıl tarif edebilirim ki ? Bu mümkünmüdür ?
Evet, tüm sevenlere ve sevilenlere diyorum ki, alın elinize kaleminizi. Onu yazamasanız bile bişeyler karalayıp onu an’ın. Onu hayal edin, onu yaşayın. Yani bunada zor demeyin artık, düşünceler özgürdür, içinden düşün içinden yaşa sevgini. Aşk böyle birşeydir işte. Bir an kendinizi kaybederseniz, başka bir an ne oluyor bana dersiniz. Emin olun doğru yoldasınız diyorum. Çünkü bu haller sevenler için normaldir. Sevgiyi bilenler için normaldir. Lakin, yüreğinde o sevgiyi sahte yaşayanlar için ise yazıklar olsun demekten başka bişey gelmiyor aklıma. Ne yazıkki kalem bunuda yazıyor bazen.
Şimdi o küçücük yüreğinle beklemedesin,
Uykuların kaçmış o günü ip ile çekmedesin,
Titreyen yüreğine laf anlatamazsın amma,
İnan bana gülüm, sen benim YÜREĞİMDESİN.
Yüreğim öyle ferah öyle mutlu ki, ben yüreğimi yüreğimin sahibine bile anlatamıyorum. En son ona vermiştim yüreğimi al sende kalsın demiştim, iyide etmişim. Bak yüreğim orda çok mutlu. One iyi bak ki gülüm, ömrüme ömür katasın, ömrüne ömür katayım.
Bir erkek başka ne yazabilir, işte ben işte kalem. Onu yazamadım ama, onun bendeki halini azda olsa yansıtabildiysem ne mutlu bana. Yada benim ondaki o halimi. Sonuca baktığınızda zaten o sizsiniz, siz ise o. Yani ben o’yun, o ise ben. O zaman ben kendimle mutlumuyum ? Mutluyum. Sorun yok demektir. Kaleme alınanlar ise yetersizdir lakin yeterli olabilecek cümleler ise kifayetsiz kalır. Bırakın o cümleler yüreğinizde kalsın. Siz sadece yaşayın, o’nu yaşayın.
Bir erkeğin kalemi böyle işte. Umarım beğenmişsinizdir. Elden gelen bu ne yapim.
Sevg ...
17.12.2009 // 04:12
Yazan : Firari Fırtına