- 1049 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
AŞK MAHKÛMU
Bazı kelimeler insana zor gelir… Söylemeye, oysa bir insan defalarca o kelimeyi kullanıyor herki konuştuğunda…
Seni seviyorum…
Gözlerimdeki o ışık o tebessüm yollarına taht kurmuş, gözlerimin yaşını silmeksizin
beklediğimsin…
Seni seviyorum o kadar mı zor iki kelimeyi demen… Demek ki benim sana söylediğim o iki kelime kifayetsiz geldi… Peki, öyle olsun…
Seni seviyorum…
Biliyor musun benim sana haykırışım, vazgeçemediğim bir noktadan haykırıyorum sana… Ben sadece sana şunu söylemek istiyorum sevdiğim! İmkânsız olan nedir? Bilmez misin yoksa sevdiğim… Yâr dediğimde yüzüme bir baksan… Kalbimdeki o sızı bir gün mürekkep olacaktır, herki yâr deyişimde…
Seni seviyorum…
Benimki sadece maskotluk değildir, sana olan sevgimi haykırmaktır ey yâr…
Seni seviyorum…
Bilmiyorum daha nasıl anlatayım sana… Herki elimi açıp dua edişimde sen sen ve yine sensin, hayalimde, damarımda sensin… Hani yağmurun yağmasını bekleyen bir buğday tanesi gibi, susuz bir çöl gibi bekliyorum seni… Yoksa sana yetersiz olacağım fikrimi vardı? Sen beni reddettin ama ben sana her şeyimi verdim… İnanmıyorsan şuan diyarda gönlünü gezdirdiğin yerde… Artık benim için yabancı bir diyar olmuşsun… Başını gökyüzüne kaldırıp her an yağabilecek kapkara bulutlara bir bak… Bunu bilesin zoraki diyar ettiğin memleketin yağmurları da gözlerime sığmayıp yıllardır taşan sevda selinin arkadaşlarıdır ve düşen her yağmur damlası benim için okşamaktır o ince ve de zarif saçlarını…
Çıldırmak üzere olduğumu biliyorsun… Kaç mübarek gündür yalvarıyorum Allaha sen sen diye; vebal altına girdiğim geceler hatırına, benden uzak kaçmaktan vazgeç artık… Aslında o kadar kalpsiz, duyarsız bir insan değilim… Ben sana ne kadar söylesem anlatamıyorum ve ben seni ancak yüce rabbime emanet ediyorum… Ama olmuyor işte, her seferinde senin bedenin aklımda ve senin adın dudaklarımın arasında, her ne kadar kelimerle cümle kursam senin ismin yüreğimden atı verir o an… İmkânsız diyorum nasıl olurda bu kadar sevmem… Demek ki artık değil yürekten söylemem… Şuan gönlüm ölüme mahkûm iken, damarlar ise çarpışıyorlar…
Ben son olarak sana söylemek istediğim cümleler seni üzebilir… Ama mecburum bu cümleleri sana söylemeye…
Ya benimle ol bir ömür boyu…
Ya da bu şehri terk et benden uzakta ol…
SENİ SEVİYORUM