- 1260 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NEFRETİM'E DAİR
Unuttum,unutuldum…Büyük sandığım sevdam çok basitmiş, sevgilim dediğim insanın bir gün beni bırakıp arkasına dahi bakmadan çekip gideceğini tahmin bile edemezdim,üzülme yüreğim o çekip gitse de sen yaşanmış güzel günlerin hayallerinde yaşamaya devam et,en güzel aşk sözlerini yüreğinin son demlerinde biriktir.Giden gitti sen gidene nefret et.Hasret kalsın bir buket tebessüme.Terk edip giderken kanattığı yaralar elbette kabuk tutacak,bağrımı yakıp giderken bir damla gözyaşı imdadıma yetişecek.Gözlerim ne yazık ki seni arayacak ama o da bir gün sana nefret tohumlarını akıtacak.Bak gece oluyor usulca…Ve odam gene buz gibi olmaya başladı…Biliyorum gece yarısı uyanıp isyanım başlayacak sana…Penceremden eksilse de günlerim,gözlerim uykuya hasret kalsa da bu gece haykırışlarım sessiz kalmayacak.Sana soğuk,sana kızgın ve şimdi sensin değerini yitiren . Biraz biraz sabaha yaklaşıyorum ve içimde biriktirdiğim nefretim seni koparıp atmaya devam ediyor.Sen başka tende sabahlarken bu soğuk duvarlar sana isyanlarda,sen başka tende tebessümü yaşarken bu hayat sana elbette acısını soracak…Hani biz seninle bir candık ya şimdi o canı koparıp atıyorum.Biliyor musun üzerine dahi basmıyorum çünkü sen üzerine basılacak kadar değerli değilsin.Sen benim ayaklarımın dibi dahi olamazsın.Şimdi söyle vefasız ,vakti miydi terk edip gidişinin?Alçaklık bu olsa gerek.Şimdi sen gittiğin ellerde can çekişlerinle baş başa kal.Oysa sen bir zamanlar her şeyimdin ama artık nefretimsin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.