- 4609 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SON SÖZ
mrb hayat boyu secdiğim tek insan,güzelliğinle başımı döndüren,gülüşüyle içimi ısıtan sevgiliye merhaba.Dünden bügüne seni tanıdıktan sonra hayatım da çok şey deişti,mesela bir kuşa bakışım yada nebilim bir şeye bakışım çok deişti. Önceden hep ön yargı koyardım kendime,şimdi ise çok düşünüp haklı ve haksız arıyorum,bugün hayatım da çok şey deişti sevmek nedir bilmiyordum ben sevgiyi gözlerine bakınca,hasreti sen yanım da olum ama sana ulaşamayınca anladım,ben seni baştan başla bir bütün olarak sevdim ve hala seviyorum.Sana bu duyguları mı anlatamasamda elbet bir gün benim bu sevgi dolu sayfama girersin,okursun ve seni ne kadar çok sevdiği mi anlarsın. Dünya çok acımasız benim sana bir anda aşık olmam gibi,beni öle bir aşkla sınıyorki hayat bir tarafta sen bir tarafta dayım ve teyzem,ikinizin arasın da kaldım,seni okadar çok seviyorum ki buna ne benim yazacağım kelimeler nede sana yazdığım şiirler anlata bilir, ben seni gülüşünde bir güneş,gözünün mavisin de bir deniz,saçlarının hoyratlığın da bir rüzgar belleyerek sevdim,hep bir gün o esen rüzgar seni bana dödürür diye beklerken,senden daha da uzaklaştırdı, çünki sen beni tek sevdiğim gerçeğimsin,bu dünyada belkide herşey yalan bir tek gerçek gözlerindeki hakikattır sevdiğim. Unutma sevdiğim, ne gözler yalan söler nede yansıtmadığın sevgin,nede kaçamak bakışların hiç bir şey gerçeği yansıtmasa dahi sana bakınca gözlerindeki sevgi parıltısını görüyorum,sana bakınca sis bürülmüş dağın eteği gibi hüzün dolusun,akıttığın onca göz yaşı dağın eteklerine yansıyan küçük nehirciktir sevdiğim. Sen aldığım en derin nefesimsin sen damarlarıma işleyen bir ilaç gibisin ve yine sen benim bedenimde bir bütün olan mükemmel ötesi bir şeysin.Ömür okadar kısa ki sevgilim, seninle konuşalı sanki dünmüş gibi ama seninle konuşalı tam altı aya aşkın bir süre olmuş,bu süreç içinde hep senin adına sustum ve konuşmadım senin lehine olacak bir kelime bile ağzımdan çıkmadı,ben sevgi mi zamana emanet bıraktım,belkim bir gün zamanı gelince sana ait olduğunu hatırlatır diye. Ben çocuk deilim ki seninle köşe kapmaca oynayalım ben seninle bir liseli aşık gibi olamam ki ben sana hayatımı sundum bundan vaz geçemem ki,saçlarıma düşse aklar,derim ki bunun da güzelliği yaşlanmakmış,ben isterim ki yanlancam kişi sen olsaydın,kısmet deilmiş anlımıza seninle kavuşmak yazılmamış be sevdiğim,olsun bu dünya da olmsa mahşerde bunun hesabını soracağım elbet. Ne bir kız evlat dünyaya gelmek ister nede bir erkek evlat dünyaya gelmek ister, bun dünyanın kanu nu bu adem babamız ve havva annemizden beri böle onların kide ayrı bir hikmet deil mi bir dişi bir erkek onlar var olmasaydı dünyada ne sen olurdun nede ben sevdiğim,onlarda çok sevdi bir birlerini,çünki onları yaratan rabbim kalp verdi duyulacak sevgi işledi bedenlerinde,demem odur ki bu geçmişimizden bu güne hep böle idi benden seni unutmamı isteme benden seni sevmeme mi isteme, ben seni ömrümün sonuna kadar seviyor olucam,hayatta tek gerçek sevmek sevilmek sevmek ve sevilmemk dileğiyle......?
yazan :samet KARAOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.