Ateşten köz alınmaz, Köze benzin atılmaz!...
İhanetin adı Açılım oldu, barışın ise terör!
Terörle beslenen varmış ülkemde.
Kan emiciler (Vampirle) varmış
Toplumsal uzlaşı için Milletin inadına açılacakmışız!.
Barış ve kardeşlikten yana olmayanlar varmış( Kimle savaştayız ki barış yapacağız)
Bu sözler muhatabının.. Benin değil!...
Evet, Vampirler var doğru, önce dağdan idiler şimdi Mecliste. Allah ile aldatarak kan emdiler.Şimdi Meclisteler!...
Atatürk ve Cumhuriyet düşmanlar var doğru önce tekkelerde idiler şimdi Mecliste
Terörden kim nasıl beslenir buna aklım ermedi. Bu zatı şahanelerinin kaç evladı toprağa verildi. Yada kendi deyimi ile kaçının (hangi) babası öldü acaba!...
Bu ülke; 1980 öncesi Emperyalizme, Komünizme savaş verirken sen neredeydin… Kadayıfın altını üstünü kızartırken,
Altınların kaç kilosunun kaç adet olduğunun hesabını öğrettiğin bu sütten aklar nerelerdeydi…
Zatı şahaneler şimdi ülkede yetmiş iki ayrı milleti nasıl seksene çıkarırız hesaplarını yapıyorlar…
Buda mı devlet Projesi?
Sahi ne olacak 80 olursa, o zaman kabile şeyhleri ile pazarlık daha kolay olacağından mı bu ayrıştırmaya bu kadar heveslisiniz.
Toplumda barış ve kardeşlik için ayrıştırarak ihanet odaklarına Pirim vererek uzlaşılacaksa al senin olsun…
Üstü kalsın…
Haini ininden çıkartmak adalete teslim ederek cezasını vermek kimin işi.
Bunu yapmak yerine sana göre içi boş demokratik açılım diye adlandırdığın kocaman yalanın içine nasıl bir kirli hesap peşinde isen , hangi oy hesabının içindesin onu söyle önce bilsin bu millet..
Demokrasi Milletin tamamına mı gerek, yoksa bazı zevatların ihanet karşılığı ödüllendirilmesine mi? Bunun adını net koymadan
İnandırıcılığın olmaz…
Daha açık demek gerekirse her canı sıkılana ihanetle can sıkıntısını gidereceği bir ak demokrasi mi getireceksiniz.
İmralıda’daki pos bıyıklı caninin pencere camının sinekliği için Adalet Bakanlığı Bürokratlarını seferber ederek Beş Milyon dolar harcarken , Bu vatan için bir metrekarelik mezara koyduğun Vatan evlatlarının hanelerinde kapısız bacasız bir gece kondu da sıcak bir el bekleyenleri neden düşünmezsin. Bunun adı ne zamandır Kandan beslenmek oluyor., Onlar ihanet içinde olmadığı için mi suçlu!....
Ölüm, Ecel ile kutsaldır. Üç beş soysuzun fırıldak beyinlerinde yıldırarak, korkutarak, kurşunlayarak, çakal Pusularında cüzdanlarınızı şişirmek olduğunda katliamdır, Vahşettir.
Ne kul Ne Allah(CC) sizi affeder.
İktidara geldiği günden bu yana paradan başka kıblesi olmayan zihniyetin, Ülkede kardeş kavgasını nasıl tetiklediğinin farkında değilmiş gibi pişkin nutuklarla hamasetle , kenar mahalle kabadayılığı ile Atatürkçü olmanın, Milliyetçi , Türk olmanın büyük suçmuş gibi yutturmaya çalışmak mı samimi olmak..
Senin hangi düşüncene saygı gösterelim. Kıbrıs’ta bir milleti hatta devleti yok sayarak “çözümsüzlük çözüm değil” derken ayıralım Rum’un kucağına atalım o zaman çözüm mü oluyor.
AB kapısında kul olarak ihanet yasalarını dikte edenlere biat mı edelim. O zaman onlar yönetecekse size ne gerek var.
Bankalar batmıyor artık, evet doğru Milli tek banka kalmadı zaten. İnanıyorum ki Milli bankalarımız kalsaydı onarlıda peşkeş çekme adına çoktan batırırdınız. Türk Telekom, Pektim ve diğer kurumlara ne oldu?
Neden hırsızlığı meslek edinenleri , çalanları, çırpanları bu Milletin ekmeğine göz dikenleri biliyordunuz da hiçbir şey yapmadınız!
Neden o zaman bu bankaları hortumlayanları adalet terazinize koymadınız…
Sözlerim 1938’ den beri bu ülkede yönetimde söz sahibi olan herkesedir…
İyi yönetebilseydiniz Ülke de bu güm 70 milyar dolar dış borç bir o kadarda iç borç olmazdı. On beş Milyon işsiz olmazdı.
Üniversite mezunu çocuklarımız 700 TL için yeraltında maden işçisi olmaz ve can vermezdi.
Kişiye, zümreye göre hukuk olmazdı. Ekmek çalan bir yoksulu ceza evine, Vatanın evlatlarını toprağa gömenleri özel mahkeme kurarak 4 dakika içinde serbest bırakmazdınız.
Sağlıkta paran varsa yaşa. Paran Yoksa öl demezdiniz.
Üniversitelerde kendi beyin yapınıza göre yapboz eğitimi vermezdiniz!
Emekliye sadaka diye verilen üç beş kuruş Ilımlaştırmaya yeniden tanımlamaya çalıştığınız eş başkanlık sadaka kültürünüzden mi geliyor!
Emniyet güçlerimizin elini kolunu bağlamaz, kendilerine kurşun sıkana biber gazı püskürtmezdiniz.
Daha sayayım mı?
Vicdan ve Allah korkusu olan hiçbir kul bu zulmü İnsanına reva görmez. Bu mu Adalet ve Kalkınma anlayışınız.
Büyük şehirler eşkıyanın cirit merkezi olmuşken bu ateş sizi de yakar bir gün unutmayınız!....
Ateşten köz alınmaz, Köze benzin atılmaz!...