YORUMLAR
Evet hocam Emine hanımla tanışmamız gerçekten çok ilginçti...Bir diğer tarafta da Ahmet Umut Hocam O da Demirci'den Olunca çok güzel tesadüflerle unutamayacağımız anlar çıktı ortaya...Siz değerli şiir dostlarıyla tanışmak ayrıca çok güzeldi........Çok teşekkür ediyorum hocam bu güzel geceyi dizelerde yadettiğiniz için...
SELAM VE SAYGILARIMLA...
neşeli dostum iyi ki sizi yakınen tanıdım.Hayata sert ,dimdik duran düşünce yapınızın diğer yönünü görmenin bir ayrıcalık olduğunu düşünüyorum.Burada yaşanan güzellikte herkesin doğal, içindeki çocuk haliyle duruşu sanıyorum.İçten, yalın, saygıyla sevgiye duruşun tablosunu çerçeveleyip zihnimin en güzel yerine astım.İnşallah başka bir toplantıda yeniden görüşürüz.Sevgiyle öpüyorum sizi güzel insan değerli dostum.Saygılarımla
Ahh! Sevgili Dostum gecikmiş bir teşekkür için beni bağışlarsınız umarım.Sayfalarda yeniliklere uyum sağlamaya çalışıyorum.Unutulmaz saatler yaşadığım ve birbirinden seçkin yürek sevdalıları ile tanışmaktan onur duyduğum zamanın mimarısınız.O içten karşılama nasıl unutulabilir?Silinmeyecek bir fotoğraf hafızamdan.Bu siteye sınırlı girdiğim ve girdiğimde takibine asıldığım az sayıda dostumdan biriydiniz.Sizi tanımak benim için çok anlamlıydı.Size mesaj yazarken bile ürkek,cesaret etsem mi diye düşünürken*çok güzel olacak gelin* sözünüzle hız verdiniz.İyi ki yazmışım.Sonrası sevgili Nesrin Hanımın geciken rezarvasyon isteğime içtenlikle yazdığı mesaj...
Hiç bir an yalnızlık hissetmedim.Bu kadar içten duygu yüklü bir zamana beni ortak ettğiniz için size minnetarım.Su- misalime de yürek dolusu teşekkür ve sevgilerimi ileteceğim buradan.Fotoğrafınızdaki gibi bakışları sert bir dostla karşılacağımı sanıyordum ama sımsıcak yüreğiyle daim gülen
Emine 45 ile konuşurken masamıza Gülsüm Gülmez geldi…Tanışma faslından sonra emine hanımla gülsüm hanımın Ayni ilçede yaşadıkları ortaya çıktı…Biz gülüyorduk ve biraz daha konuşursanız akraba çıkacaksınız diye takılıyordum ki…Aynı sokakta oturdukları hatta bir komşularına gidip geldiklerini söylediler…Su_misali güldü ve “ ağabeyim bunu diline dolar “dedi…Epey takıldım onlara ve bunu yazarım dedim…Ayni kasabada iki şaşkın şair diye allayıp pullarım diye takıldım…Onlar da yazabilirsin dediler…Ayrıca pek uzun konuşmadık ama Gülsüm hanımın eşinin beyefendiliğini de belirtmeden geçemeyeceğim…Onca işinin arasında bizlere zaman ayırmış olması teşekküre değerdi…
bu güzel toplantıyı kaçdırdığım için, deli olacağım yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
dostum ne güzel anlatmışsın o atmosferi...
saygımla...
* * *
Sağ olunuz Toynak Hocam, Hani bir de Fenerli olmasak!:))) yani ben de koyu Fenerliyim. Kırılmak ne kelime, ben sizlerle tanıştığım için çok mutlu oldum.
Yalnız orda vurgulamak istediğim başka bir şeydi. Ben muhabbete katılmak adına, biraz da sizlerle tanışmanın heyecanından olsa gerek sakinleşmek için bişiler almıştım yemekte. Demek istemiştim ki: Biri yer biri bakar, kıyamet ondan kopar:))) Aile dedik madem bu birliğe ayrı ayrı kadehleri tokuşturmak da niye? Kafama takılan buydu aslında. Yoksa ben şarapçı falan değilim ki:)) Paylaşımsa dostluklar, güzellikleri paylaşalım dostlarla, yok değilse herkesin gözü önünde süslü püslü hani bir de kırmızı ilgilimi çekti, ben Malatyalıyım kırmızıyı severim:) şişenin de kırmızı giysisi çekti beni farkında olmadan kendimi sizin yanınızda buldum:)) Sağ olsun Sevgili Ufuk fark etmiş telafi etti, konu o değildi. Konu neden bütün aileye ikram edilmedi, hepimizin gözü önünde o gecenin kutlaması için açılandan bizler nasiplenmedik, paylaşımı unuttuk! Ben olsam bir kaç galonla gelirdim, arzu edene de ikram eder aileyi bütünlemiş olurdum. Ya da hiç göstermeden kimin için getirdiysem ona verirdim. Ben de bir çocuk gibi içine düştüm olayın, paylaşımı severim:)) Hani beni tanımayanlar da şarapçı sanacak:))))))
Siz yine de getirin zahmet olmazsa, ben de sizin adınıza ikram ederim bir yudum da olsa o günün anısına iksir olsun diye:))
Siz gerçekten çok esprilisiniz, o yüzden de çok seviliyorsunuz. Ne mutlu size.
Size kırılmadım unuttunuz mu fotoğraf çekildik birlikte kahvaltıdan sonra, özellikle de sizin de olmanızı istedim, rica ettim ve katıldınız aramıza, sağ olunuz kırmadığınız için. Güzel bir anı olarak kalacak bende fotoğraf, bir de market raflarında her defasında gördüğüm şarap şişelerinde sizi hatırlayacağım:)) Noel Baba gibi elinizde kırmızı giysili bir şarap şişesiyle:))
Uzun oldu evet çok yazdım, neredeyse romana dönüştürecektim...
Ben size çok teşekkür ediyorum, hatırlamanız bile sevindirici, sağ olunuz Sevgili Toynak Hocam.
Sağlıkla, sevgiyle kalınız, huzur ve neşe dolu uzun bir ömür dilerim. Gülen yüzünüz keder görmesin inşallah.
Sevgiler saygılar selamlar olsun size ve bütün dostlara….
* * *
dağ gülü tarafından 12/18/2009 5:39:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili dostum Toynak, çok görmek istediklerim arasında sizde vardınız. Ve tanıdım sizi, mutlu oldum. Espirili tavırlarınla topluluğun önemli abileri arasındaydın. Fazla sohbet edemedik çünkü başın kalabalıktı. Tanışmak ta yetti elbet. Birdaha ki toplantı yı iple çekiyorum. Kutluyorum bu güzel yazınızı selam ve sevgilerimi gönderiyorum...
sevgili dost seni tekirdağında iple bağlayanlar şimdi de ansızın kardeşime FB
beresi takmışlar bu artık bir gelenek oldu sanırım
izmirde çok güzel vakit geçirmiş olduğunuz senin yazınla birkere daha kanıtlanmış oldu ah keşke gele bilseydım değerli dostlara bir kere daha sımsıkı sarılsaydım ama olmadı başka bir toplantıda inşallah sevgili yöneticilere bir kerede senin sayfandan teşekkürlerimi iletmiş olayım bu güzellikleri yaşattıkları için tabi bütün katılımcılara da çok ,çok şiirli ve aydınlık yarınlar dıleklerimi sunarım
değerli dost umarım hep mutlul ,huzurlu ve sağlıklı yaşarsın
sevgiler
İçten, samimi, sıcak, sevgi ve buram buram dostluk kokan güne yakışan satırlardı. Kutluyorum.
Tatlı bir uykuya dalar gibi dostça sohbetlere daldı herkes...
Ve o tatlı şakalaşmalar, hala yüzümde bir tebessüm...
Denemenizi okurken tıpkı Sukuti'nin yazdığı gibi bende İzmir toplantısını izlenimlerimi yazmak istedim ama gerçekten bu kadar güzel anlatabilir miyim... Bilemiyorum...
"Geceden aklımda kalan en önemli ayrıntı çok sıcak bir toplantı olduğuna dairdi…Tam bir aile toplantısı oldu…Kimse kimseye darılmadan ve hiç gruplaşma olmadan dostça ve şiirce bir toplantı..Tamda edebiyat defteri şairlerine yakışır cinsten övgüye layık bir toplantı…En çok buna sevindim içimden…"
Bu sözlerinize katılmamak mümkün değil.
Dünya,bunca sıradanlaşmış ve kirlenmişken insanlar,
herşeye inat biz dostuz diyorduk sanki... Biz bütünüz...
Edebiyatdefteri ailesi olarak iyi ki varız. dedim bende içimden...
Yüreğinize sağlık sevgili Toynak...
Sizleri tanımak çok güzeldi.
Bu arada sürç-ü lisan ettiysem affola.
Her daim hoşça ve dostça kalınız.
O kadar çok istememe rağmen ne yazık ki, yaşadığım yere çok uzak oluşu ve küçük kızımın varlığı ve onunla ilgilenmem gerektiği için ne yazık ki hiç bir toplantıya katılamadım. Her toplantıdan sonra böylesine güzel yazıları okumak hem hüzünlendirdi beni hem mutlu etti. Çünkü orada yanınızda olamasak da, oranın havasını nefes nefes verdiniz/ veriyorsunuz bizlere.
Umarım bir dahaki toplantıda bu güzel ailem ile birlikte olabilir, aynı havayı nefes nefes içime çekebilirim.
Teşekkür ederim bu güzelliği bize yaşattığınız için. Saygılar yüreğinize
Gelemediğimiz ve dostların arasında yerimize konamadığımız için üzülmedik desek kim inanırki hemde nasıl üzüldük ama kader işte proğramlar bazen çakışır ve güzelliklerden mahrum eder insanı şimdi yazınızı okuyunca bizde aranızda hayalen olduğumuzu anladım nasipse bidahakine.............saygımla
:) herkesten çok ben mutluydum ilkti benim için tarif edemiyeceğim anlatamayacağım düşlerimin hayallerimin içinden bir ilk
hala yüzümde tebessüm hala dostluk var biz varız diyen dostların sıcaklığı gözlerimde gönlümde
hala içim içime sığmıyor bir yenisinin haberini sabırsızlıkla bekliyor valizimi ayak altında bırakıyorum toynakla bir dahaki yolculuğumuza hazır kıta :)
sevgiler selamlar saygılar büyük ve küçüklerime kucak dolusu
Sizin bu toplantı yazılarınızı hep beklerim.
Ben de çok üzgünüm aranızda bulunamadığım için .
İnşallah daha sağlam dostluklarla bir gün sizlerle olmak nasip olsun.
Tam puan verdim.
Yazıya değil , içeriğindeki samimiyete ve bu güzelliği bize taşımanıza.....
Teşekkür ediyorum kendi adıma.
Ailenize selam ve saygılar.
Gecenin sonlarına doğru bir dev adam çıktı sahneye biraz asabi biraz çekingen ama dağ gibi yüreğiyle tanıttı kendini sukûti
- Estağfurullah Usta, dağlaştığım bir yer varsa oda birliğin ardından koşmaktır.
Teşekkür ederim aynı heyecanı yeniden yaşadım.Daha ben yazmadım haberin olsun.Daha hiç yazı yazmadım sanırım İzmir toplantısına yakışır ilk denememi yaparım gibi geliyor.
Selam ile ...
gece yarısı seri katil planları yaparken ilk önce en çok horlayanımı yoksa en yakınımdakini mi önce öldürsem diye başlarken (toprağımsın ve toynak abiden bahsediyorumn tabii) ikisi de öyle güzel horluyordu ki:))kıyamadım bir kaç battaniye çalarak üzerlerini örttüm ve daha çok horlamalarını sağladım..ve ben uyumadan sahile kenarına inip güneşin doğuşunu ilzmeye çıktım...zavallı sedat ve habib o korkunç seromoniyi dinleye dinleye yatakta bir o tarafa bir bu tarafa dönüyolardı çıkarken...:)
öyle sıcak anlar ve güzel dostluklar yaşandı ki hiç birini unutmam mümkün değil..bunu yazmayı çok isterim..ama bu kadar güzel anı güzel yazabilir miyim diye tedirginliğim..
iyi ki varsınız ve iyiki sizleri tanıma şansı buldum..
bütün dostlara çok teşekkür ediyorum...
Tanımak büyük mutluluk ve onurdu sayın hocam.Nasıl merak ediyordum sizi bir bilseniz.Bizlerde sizi çok seviyoruz.Sizinle sohbet öyle güzel ve keyifliydi ki.İkramınızda cana değmişti.
Tekrar teşekkürler ederim.
Şiir gibi , rüya gibi nice güzelliklerde tekrar buluşmak umuduyla.
Sevgi ve baki saygılarımla.
sevgili Toynak...ina ben de seni hemen tanıdım..:)
gerçekten güzel bi gündü..ama şimdi bakıyorum da tanışmadığım bi dünya dost varmış...buna çok üzüldüm..yani isterdim ki herkes herkesle tanışsın, belki de tek tek tanıtılsındı...bunu eksik buldum şimdi bak, herkes herkesin masasına ya da yanına gidemedi, iş böyle olunca tanışamadığımız dostlar oldu...şimdi angel kimdi?? mesela bunu bilmiyorum...:( dağ gülü mesela?? of yaa ....
mesela Şahan Çoker öğretmenimle tanışamadım... ve daha nceleri...
neyse olan oldu artık, herşeye rağmen güzeldi sizleri yakından tanımak...tskler emeği geçen herkese..
sevgiyle...