- 802 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDİĞİM
Gene sabah oldu birtanem.Yeni birgün başlıyor.Her başlıyan günler gibi bugünde ömrümün sonuna yaklaştığımı hissediyorum.
Her günden daha yorgunum bugün.Nefes almam iyici zorlaşıyor.Her biten günle birlikte vücudum ağırlasıyor.Artık hareket etmekte güçlük çekiyorum.
Biliyor musun birtanem,bu aralar unutuyorumda bazı şeyleri.Yavaş yavaş siliniyor aklımdan hatıralar.Ne bitmek tükenmek bilmeyen ağrılarım,ne nefes alamamam,ne de o gerçek olan ölüm bana zor gelmiyor.Tek zor gelen bu unutkanlık.Ölüme değilde unutmama üzülüyor bunun için hayata isyan ediyorum.Gözlerimi o son anda kapatırken bir daha açmamak üzere, seninle geçirdiğimiz günleri hatırlayamamaktan korkuyorum.Kızacaksın ama eğer seni ve yaşadığımız günleri unutacaksam ve unutarak ölüceksem ,ben şimdi seni unutmadan ölmek istiyorum.Dediğim gibi birtanem kızma bana.Verdiğim sözü tutmak istiyorum:’Seni bu canımın bedenimden ayrılıncaya dek ve ayrıldıktan sonra bile sevmeye devam edicem’.
Hani demiştim ya geçen gece uyuyamadım diye.O gece iste sabaha kadar gökyüzünü seyrettim.Sanki bir daha hiç bakmayacak mışım gibi baktım yıldızlara.Biliyor musun hep bakardım yıldızlara ama o aksam gözüme hiç görünmedikleri kadar güzel görünüyorlardı.Sanki onlarda farkındaydı herşeyin,ondan o kadar parlıyorlardı.Son kez benim için tüm güzelliklerini sergiliyorlardı.Hani senle yıldızlarımızı seçmiştik.Yan yanaydılar.Ama artık değiller birtanem,ilk yıldızım terk etti bu dünyayı.Bende o yıldız gibi yakınd ayok olucam.Biliyorum bu yazdıklarımı okuyunca bana sitem edicen.Hatta belki ağlıycan.Sakın üzülme birtanem.Demek böyle olması gerekiyormuş.Biz çok hasret çektik.Gene bir ayrılık var önümüzde.Ne kadar diyerlerınden farklıda olsa katlamak zorundayız.Herşeyin söylenenler kadar kolay olmadığını biliyorum.Ama güçlü olucaksın.Yıkılmak yok.Gözlerınden bir damla bile yaş akmasın.Senin gözlerin ağlamayı hak etmiyor.Mutlu ol benden sonrada.Sakın yas tutma arkamdan...
Gez,toz arkadaşalrınla.Hayatını yaşa.Sanki ben hayatında hiç olmamışım gibi eğlen.Sonra,sonra aşık ol birtanem.Birini sev.Ona değer ver.Ama sevdiğin kadarda sevil.Karşındaki seni haketsin.Sana değerlerin en büyüyünü versin.Senden isteğim bu birtanem.Benim için hayatından vazgeçme.Tersine bu hayata daha sıkı tutun.Herkezden güçlü ol.Son birşey daha.Hani beni sevdiğini söylediğin gün varya,iste ben öldükten sonra sadece o gün gel mezarıma.Beni sadece o gün hatırla.
Artık iyice sona yaklasıyorum.Bİliyor musun birtanem şuan hiç korkmuyorum ölümden.Bana yeni yılda aldıgın oyuncak bir bebek vardı ya.İste ona sımsıkı sarıldım şuan.Ona sarılıp senin hayalıne daldım.Ellerim titrıyor birtanem.İyice üsümeye başladım.Bitmek bilmeyen bir öksürük gene beni esir aldı.Ölüm denilen şey bu olsa gerek.Artık yazamıycam.Dediklerimi unutma.Hep mutlu ol.Mutlu olmayı hakediyorsun.
SENİ ......
(SON CÜMLESİNİ YAZAMADI O AN.KELİMELER ÇIKMAZ OLDU DUDAKLARINDAN.ETRAF SESSİZLİĞE VE KARANLIĞA BÜRÜNDÜ.İNCECİK PARMAKLARINDAN BİR TÜY GİBİ HAFİFÇE DÜŞTÜ YERE KALEMİ.GÖZLERİNDEN AKAN İKİ KÜÇÜK İNCİ TANESİ KALDI ONDAN GERİYE.HİÇ KORKMAMISTI SANKİ ÖLÜMDEN.BÜYÜK BİR CESARETLE BEKLEMİŞTİ O SON SAATLERİNİ.BİR KAHRAMAN GİBİ GURURLU VE BİRAZDA ÜRKEK BİR TAVIRLA O YAŞAM DOLU BAKIŞLARINI ÇEKMİŞTİ BU DÜNYADAN.)