- 739 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ceza kime kesilmeli
son 200 yıldır bu topraklarda hep hacivat suç işler karagöz ceza çeker..istisnalar olmuş elbet ama kaideyi bozamamıştır...
balkan harbi çanakkale kurtuluş harbi ve iç savaşlarda hep vatansever evlatlar kaybetmiş ve hainler kaçaklar işbirlikçiler ikili oynayanlar üçlü oynayanlar kazanmıştır..
200 yıldır dilemmalar münafıklar hainler uşak ruhlu olanlar baş tacı yapılmıştır..
hırsız ve hain çetesi paraya medyaya dış bağlantılara sahip olduğu için peygamberden sonra kurtarıcı sıfatındaki her çekirdeği avucuna almış kendisine perde yapmıştır...
halka hizmet ediyorum diyen zavallılar hep sömürü düzenine hizmet etmiştir...
millet her defasında perişan olmuştur...çünki millet kendi özünü beğenmemiş dibinin kel ahlat olduğunu unutup armutluk iddasında bulunmuştur..kendisi gibi olmayan yöneticiler askerler yetiştirmiş kendini tanımayan mankurtlara teveccüh etmiş ve ATA mızın dediği gibi gelişmiş milletlerin ve işbirlikçilerinin avı olmuştur...
ulu türk milleti..
senin düşmanın ne kürt ne alevi ne ermenidir....
senin düşmanın son iki yüz yıldır her türlü düşmanla iş birliği yaparak seni yöneten ve sömüren millet düşmanı ve hırsızlardır...
onlar her dönem iktidar ...her dönem baş tacıdır...hırsızların her biri bir partiden olup
her ihtimalde iktidardır...her zaman işbirlikçidir...herzaman nemalanandır..
bu gün artık sütün yetmez olmuş seni yoketme sürecine girilmiştir...
sakın yine oyuna gelme...seni köleleştirenleri bırakıp kardeşlerinle uğraşma..
müslümansan aynı hataya birdaha düşme....
allah ve rasulu rehberin olsun...kitap aranızda hakeminiz,,
selam sevgiliye ve sizedir yüce milletim..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.