- 1877 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AĞLAMAK
Seni sevdiğim saniyelerde,
Ağladım, ağladığım kadar gecelerde
Seni sevdiğim saatlerde
Ağladım, ağladığım kadar sabahlarda.
Ağlamak kaderi değiştirmez diyorlar,
Sevdiğin insan geri gelmez diyorlar,
Sevdiğin insan vefalı ise;
Ağlamak değer ağlamak değer aslanım.
Hayatımda Allah’ımı birde seni sevdim,
Seni sevdiğim aylarda,
Senin için kan ağladım hep ağlarım
Hep ağladım, senin için hep ağlarım
Doğarken de ağladım,
Seni severken de ağladım,
Ölürken de ağlayacağım
Hep ağlayacağım senin için…
Hayatım hep ağlamakla geçti senin için, sen güneşin doğduğu ve güneşin battığı zamanlarda seni düşünürken hep ağladım. Seni unutmak istedim tam unuttum derken birden karşıma çıkıverdin, ama seni hala çok seviyorum demektir. Senin için ağlıyorum ne yapsam unutamıyorum seni, ağladığım günlerde ve zamanın nasıl geçtiğini bilemiyorum, aslında ben kendimden ve etrafımdaki insanlardan nefret etmeye başladım… Ben o gün en iyi arkadaşlarımdan nefret etmeye başlarken yine ağladım, bu cümleleri yazarken bile o beyaz kâğıdın üzerine dökülen inci tanesi yaşlar hep senin için; seni sevdiğim ve senden ayrıldığım günlerin üzerinden seneler geçmiş olabilir ama ben seni hala çok seviyorum…
Ben kendime geldiğim günlerden sonra hep uçmak istedim, hayatımın sadece bir kuş olup uçarak geçmesini istiyorum. Sen bu dünyada tanıdığım en güzel ve en değerli insansın seni görebilmem için uçmak istemişimdir. Seni her zaman ve her yerde görmek isterim çünkü uçmadığım saniyeler arasında seni görmesem dayanamıyorum… Ben seni görmediğim saniyeler de hep ağlamışımdır seni görmesem dayanamıyorum ölüyorum, ismini gördüğüm ve duyduğum zaman sen aklımdasın her zaman her yerde ve katıksız olarak aklımda çıkmıyorsun ki sen… Senin oradan ayrıldığın günden beri öyle kalbim sızlıyor ki anlatamam, bazı zamanlarda seni gördüğüm anda sana sarılıp ağlamak istemişimdir çünkü sen artık benden uzakta oldun nedendir bilmem ama hayatımda sadece seni sevdim…
“ Çünkü Seni Çoooook Seviyorum ”
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.