- 1025 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİTTİ....
Dinlediğim müzikte gözlerimi kapatıyorum.Slow çalıyor,ben seninle dans ediyorum.İnanmayacaksın,kokunu alıyorum,sıcaklığını duyuyor bedenim.Bitmesin bu slow şarkı."Dön diyor,neredeyse kiminle isen dön!"
Ne mümkün,ellerinle sarmalıyorsun beni,ahh sevgilim yüzüm göğsünde yaslanmış kalsak..MÜZİK BİTTİ......
Bir flm izliyorum.Sevdiklerin gibi,siyah-beyaz Türk filmi.Kayboluyorum karakterlerin arasında,sende rol arkadaşımsın,başroldeyiz seninle.Kör kızın gözleri aşkınla açılıyor,yokluğunla kör olmak istiyor yeniden.Hayıflanıyor"gidecektin neden görmemei istedin?Sesinle,eski halinle bilseydim"diyor,kadın karakter.Ağlıyor..FİLM BİTTİ...
Bir hâyal kuruyorum,vapurun içinde.Seninle binmişiz vapura.Eleleyiz,gözlerimiz,yüzümüz gülmelerin son haddinde.Kimseleri farkedemiyoruz,sanki sadece ikimiz varız.Yanyana oturuyoruz,hava çok soğuk,ıslamışız hafif.Sana sokuluyorum,göğsüne başımı dayıyorum,elimi tutup cebine sokuyorsun.Ellerimiz orada şimdi sıcacık.İnsanlar kıskanırcasına bakıyorlar ikimize,yine kokunu duyuyorum.Göğsünde başım,cebine ellerim,içim titriyor,sevgilim.Yok yok üşümedim,doymazlığın,açlığın titreyişi bu.Vapur iskleye YANAŞTI BİTTİ.....
Bir yolda yürüyorum,acele acele adımlarım.Etrafa bakınıyorum seni arayan gözlerle.Şu arkası dönük adam kim?Benziyor mu yüzü acaba sana?Arabasını park ederken homurdanan,sinirli adam,O musun acaba?Köşedeki dükkânda bozuk parasını,pantolan paça cebinden çıkarmaya çalışan adam?Bana çukulata mı alıyorsun yoksa yine?
Koşarak geliyor karşıdan bir adam.Eline küçük bir şişe su var."Çok su içmen lâzım,firavun farem,hastalanırsın yine"mi diyeceksin?Birazdan yanımda durup yoksa.YOL BİTTİ....
Bir hastane odasındayım.Sabaha ameliyat olacağım.Gecenin ikisinde,camdan dışarı bakıyorum.hastanelerden korktuğu için,içeri giremeyen,bu yağmurda saçak altında bekleyen kim?Telefonum çalacak birazdan"korkma farem,geçecek,ben hep burdayım"diyecek mi?
Sabah uyandığımda baş ucumda olacak mı?Çukulatam,minik oyuncağım.Son defâ konuşacak mıyım?İçeri almadan doktorlar.Acıyla uyanınca,ağlarken çocuklar gibi,kapıda elinde kocaman pembe çiçeklerle,içinde renk renk paketlerde çukulatalarla gecek mi çiçekci?Üzerindeki notda"geçmiş olsun firavun arem"yazacak mı?"Ağlama,geçecek,öpeceğim yaranı,dayanamam ağlama,geçecek"der mi telefondaki o aşık olduğum ses?Hiç biri olmadı sevgilim,AMELİYAT BİTTİ.......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.