- 567 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FEMEKYA
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
FEMEKYA
Fethiye’deki Malatyalılar Eğitim Kültür Yardımlaşma Derneği
Kasım 2009’da kuruldu. Fethiye merkezli ve şubesiz bir dernek.
Kurulması çok kısa süre önce olmasına rağmen;
Çok büyük mesafeler almış bir dernet.
Gençlik Komisyonu, Eğitim ve Bilişim Komisyonu, İletişim ve Davranış Bilimleri Komisyonu, Kültür Sanat Komisyonu, Esnaf Komisyonu, Sosyal Aktiviteler Komisyonu, Kadın Komisyonu ile kurumsal yapıyı oluşturmuşlar.
Pofesyonellerden kurulu sanatçıları ile de; Fethiyeye hizmet etmek üzere çok yönlü faaliyetleri mevcut.
Geleneksel el sanatları, ebru sanatı, hat sanatı, resim sanatı, hitabet sanatı, ses sanatı ile ayrı bir güzellik alanında faaliyetleri var.
Alışılagelmişliğin dışına çıkılarak bir faaliyet göze çarpıyor. Denrk mensuplarının tamamı sadece hizmet anlayışında çalışmalar yapmaktalar.
12 Aralık 2009 Cumartesi günü saat 13:00’de Kadınlar toplantısı vardı. Toplantılarına iştirak ettim.
Bu kadar muhteşem projeleri orada gördüm. Sanatçıları ülke çapında isim sahibi ekipten kurulu. Bu sanatçılar kendi alanlarında Fethiyeliye ve Fethiyeye hizmet etmek için var olduklarını deklare ettiler.
Dernek başkan yardımcısı Fatma Şahin
"Fethiye sevdalısı Malatyalılar olarak bundan sonra daha iyi hizmet sunmak için bir çatı altında toplandık, Sanaçılarımnız ile, eğitimcilerimiz ile burada kapımız herkese açık olarak hizmet edeceğiz.
Bütün Fethiyelileri; kadın erkek, genç yaşlı demeden tamamını bir görmekteyiz.
Biz hepimiz bir yürekteyiz...." Derken gözlerinde hizmet ışığını görmemek mümkün değildi.
İnancımız odur ki; Malatyalılar gittiği her yere hizmt ve güzellik taşımışlardır. Burada da çok güzel hizmetleri yapacaklarını biliyoruz.
Fethiyeye hoşgeldiniz Fethiye sevbdalısı Malatyalılar, Fethiyeye hoşgeldiniz.
DİĞER DERNEK VE ODALARLA, KAMU KURUMLARIYLA, SOSYAL İÇERİKLİ FAALİYET GÖSTEREN VAKIFLARLA BİRLİKTE ÇALIŞMA ZEMİNLERİ İÇİN DE KOMİSYONLARINI OLUŞTURMAKTA OLDUKLARINI GÖRMEK İÇİMİZİ ISTTI.
Su altında kalan bir malatya köyüne Konya’da kupkuru arazi tahsis edilmiş. Suyu dahi olmayan yere yer tajsisi yapanlar 12 yıl sonra gittiklerinde zümrüt diyarı yer ile karşılaşmışlar.
Bu öykü destan gibi kitaplara konu olan bir öyküdür.
Bir destan da Fethiyedeki Malatyalılar yazacaktır.
Karşılıksız hizmet anlayışını bütün katmanlara yaygınlaştırma amacındaki Malatyalılar yürekten kutluyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.