İYİKİ VARSIN MUTLU YILLAR
YENİ BİR YIL daha geliyor, iki uzun yıl oldu ben sana, sen bana hasret.Neler yaşadık neler diyemiyeceğim ;çünkü hiçbir şeyi biz paylaşmadık, paylaşamadık. Herkezin kurulu düzeni var kendi hayatları var diyen benim, karışmayalım birbirimize sadece sevelim ve küçücük dakikalara sığdıralım hayatımızı dedim, sen hemen kabul ettin evet ama sana şunu itiraf edebilirim artık senin çıkıp karşıma hadi demeni çok bekledim çok istedim diyemedim. Üstelik anlamamazlıktan bile geldim defalarca ,senin coşkunu bastırmak için baya bir çaba sarfettim, aslında bende çağlıyordum diyemedim. Sen arasıra kendi çaresizliğinde, bana küsemeden uzaklaşabilirsem daha iyi olacak diye düşündün, bende aynı şeyleri düşündüm ama biz birbirimize söyleyemedik; sen birşeyleri bahane edip açmadığın telefonumu, ben birşeylere kızıyormuş gibi yapıp açmadığım telefonun arkasında çok mücadele ettik; kendimizle ama karşı konulmaz bir güç vardı aramızda, nereye sürüklerse oraya gittik. Kendimize hakim olamayıp telefona yapıştık,anlıyormuş gibi yapıp hiç anlamadığım pekçok lüzumsuz konuşmalar gerçekleştirdik ,defalarca dilimin ucuna gelse bile!!! seni seviyorum bile diyemedim, yuttum bastırmalıydım duygularımı, saklamalıydım sevdiğimi,hayatlarımızı daha zor zamana sokardı çünkü değiştiremezdik yazgımızı kaderimizi, seninle koparabildiğim kısacık sayfalar benim bütün bir günümü gecelerimi kapladı. seni düşünmeden geçmez oldu günler, sözlerin, gülmelerin kısaca sen çıkmaz oldun hayatımdan, üstelik kendime çok kızmama rağmen engel olamadım ruhuma, sadece sana hayatım diyebildim ,aralara serpiştirilmiş kısacık cümlelerle, çünkü sen hayatımı kapladın, seninleydim, her an her saniye bunu kendime bile itiraf edemedim. Uzun süre ne yapıyorum, ayıp, günah, çok yalnışla biten cümlelerdi bunlar ama hayatım sana bağlıydı, artık yarınımda, bugünümde sana bağlıydı,sen istersen son verebilirdin hayatıma sen istersen.
SENİ SEVİYORUM kelimesi bile artık bana hafif geliyor biliyormusun!!!tTUTKUNUM sana daima ESİRİNİM!!! kime anlatıyorum, sen tam yirmibeş sene bunu yaşadın, senin sevginin yanında lafı bile olmaz,sen üstelik duymadan, bilmeden yaşadın, kendince safca bir umutla, belki birgün diyerek, sana ulaşmam mümkün değil ;ben senin gibi değilim sevgim karşılıksız değil beklentim var, arayacaksın, en azından seviyorum diyebileceksin ,ben sen gibi olamam imkansız, duymadığımda sesini ,uzak kaldığımızda ,çatallıysa sözlerin, ben hemen dönüp kendimi eleştiriyorum hemen suçlamalara giriyorum hazmedemiyor, kahroluyorum acaba sevmekten vazmıgeçti diyorum, bıktımı benden, istemiyormu artık beni, buna benzer daha neler neler kısacası sen olmayınca ben olmuyorum ama sen hep vardın ben yoktum ama sen vardın varsın.
Defalarca sana sen orda olduğun için teşekkür ettim ,beni bulup buralardaki yalnızlığıma son verdiğin için hep teşekkür ettim ,ya sen beni bulmasaydın ne olacaktı!!!bu karmaşık hayatımda diye düşündüm; her halde acı bir son olacaktı, yıkılmış bir viraneydim ,enkazımı kaldıracak birini bekliyormuşum meğerse ,sen düşünmemi sağladın, geçmişi ,geleceğimi ben herşeyi yitirmiştim, yok etmiştim sen hatırlattın bana ben olduğumu sen sevmenin ne demek olduğunu hatırlattın.
YENİ YIL geliyor daha nice uzun yıllarda seninle olmayı diliyorum ,bu heyecan bu sevda hiç bitmesin diliyorum ,HAYATIM SENİ SEVİYORUM SEVİYORUM SEVİYORUM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.