# BİZ OLABİLMEK #
Biriyle hayatı paylaşmak, BİZ olabilmek kolay değildir. iki ayrı karakterin aynı hayatı paylasması, aynı havayı soluması, birbirlerinin zevklerine saygı duymaları vs ...!
Hayatı paylaşmanında olmazsa olmazları vardır. ör; saygı ,sevgi, anlayış, emek, fedakarlık,sadakat ve güven gibi... Beraberliklerde "BİZ" olabilmek devamlılık sağlar. BENCİLLİK, BERABERLİKLERİ KARAYA VURAN DALGALAR GİBİ AŞINDIRIR...
sevgi saygı tükenmiş, güven yitirilmiştir.
Sonuç; hüzün, gözyaşı, yürek acısı...
Sevgimizin sürekli büyümesi, beslenmesi, paylaşımların artması,
hayatın YÜKÜ değil KEYFİ
olabilmesi için, dengeyi korumalı, ilişkimize sahip çıkmalı,...
ona vakit ayırıp önemsemeli , değer vermeliyiz, her zaman yanında olduğumuzu hissettirmeli, dokunmalı, konuşurken gözlerinin taa içine bakmalıyız ve sevgimizi göstermeliyiz...
Bunları beceremiyorsak ... sıradan bir arkadaştan farkımız ne olur...!
BİZ olmanın özelliği ne olabilir ki...
adımız sevgili olmuş, eş olmuş, hasan, hüseyin, ayşe, fatma olmuş ne fark eder...?
SEVGİ YANLIZLIKLA, BENCİLLİKLE BESLENMEZ...
BİZ OLABİLMENİN KEYFİ VE TADINA ERİŞİLMEZ...
ESİN 11/12/2009
YORUMLAR
Şehrayin duyguların kanat çırpmış esintilere,
aşk,duygu selinin atar damarlarında biriken arlanmış ateşini koklayabilmektir...
söz bir olmalı,sonsuza yelken açmalı,çoşan kıvılcımın narin eteklerinde birleşmeli eller..
aşk geldi mi biz olur kendiliğinden yeterki..benzinin kalbin ve yüreğin olsun hiç bitmez mürekkebler barındırır içinde sevda yüreğini koruyabilene ve sevdiğine verebilene yakışır cömerttir aşk cimri değil,aşk rabbin bir parçasıdır...
şiir tenhasında heceler güzel duygular ve yol göstermeler var..yola devam etmek yolu bitirmenin yarısıdır,yoldan çıkmak yolu bitirmeyi katleden silahtır,yolcu gibi düşün hep kendini sokaklarını değiştirmeden yürü hedefine çıkmaz bahtlar çıkmasın karşına....güzeldi..
Biz olabilmek için önce "ben" olmayı bilebilmelidir insan. Kendisini bilmeyen karşısındakine nasıl ulaşsın?
"ör;" değil "örneğin: olmalı... Tercih meselesidir ama bence büyük harfleri çok gereksiz kullanmışsınız.
Anafikri sağlam, içeriği derin, güzel bir metin... Tebrik ediyorum.