GEL BANA DA PUSU KUR...
Gel bana da pusu kur, tuzağa düşür.
Gel utanmadan ve kalleşçe beni de çarpraz ateşe al.
Ölürüm mü sanıyorsun ?
Söylesene kaç şehidi öldürdüğünü sanıyorsun ?
Ahmaksın, korkaksın,kalleşsin aslında insan bile değilsin
ve ben seni bu yüzden önemsemiyorum ki sen bu yüzden kudurup öleceksin.
Görmedim mi sanıyorsun zamanlamadaki planlamayı ?
Başbakan Amerikaya gittikten sonra ve dtp nin kapatılma görüşmesinin başlamasından bir gün önce. Dahası cehaleti boynunu aşmış bir paçavranın “Açılım bu günden itibaren bitmiştir sözünden sonra…
Farketmedim mi sanıyorsun iki haftadır çeşitli illerde gerilimi tırmandırmaya çalıştığını hatta başardığını ?
Sen beni kandıramazsın ancak at gözlüğü takıp düşündüğünü zannedenleri kandırabilirsin ve kullanmayı başardığın maşalarını.
Hani açılımdan vazgeçin diyen,hani halk sokağa inerse görürsün gününü deyip halkı kışkırtan,
nifakçı, tertipçi ve ülkenin kardeşliğine giden yola mayın döşeyicileri…
Görmedim mi sanıyorsun Türk/Kürt/Laz/Çerkez ayırt etmediğini ?
Hepsine de kurşunu kalleşçe sıktığını ? Hiçbir dine, inanca, ırka, ahlaka bağlı olmadığını ?
Sen görmüyorsun ama anaların gözyaşlarında,babaların sessiz hıçkırıklarında boğulacağını,
inadına birbirimize sarılıp ayakta kalacağımızı, senin bu kalleş kurşunlarının bir gün tükeneceğini, ellerimizi gırtlağına geçireceğimizi…
SÖYLESENE KAÇ ŞEHİDİ ÖLDÜRDÜĞÜNÜ SANIYORSUN ?
Biz kaç namussuz ve kirli eli bu ülkenin bağrından söküp atmışız Türk/Kürt/Laz/Çerkez.. hep birlikte, kardeşçe.kaç uyuz beyine korku salmışız ve kaç ülkenin bağrına ne olduğumuzu kanımızla yazmışız bilmez misin ?
Bilirsin… O yüzden bu kalleşçe gizlenişin, saklanışın, kuyruğunu bacaklarının arasına kıstırışın değil mi ?
Bu gün maddi çıkarları için birlik beraberliğe kurşun sıkanlar,
oy beklentisiyle kürsülerde anlamsız cümleler kuranlar,
senin maksatlı kışkırtmalarına farkında olmadan kapılanlar,
kendi düşüncesinde olmayanları toptan cahil kefesine koyanlar,
kendi patronunu kurtarmak için gazetelerde bile bile birlikteliği baltalayan yazıları kaleme alanlar,
Atatürkü anlamadan Atatürkçü geçinen zavallılar (ki O DEV ADAM KURTULUŞU BAŞLATMADAN ÖNCE KARDEŞLİĞİ BAŞLATMIŞTI,KENETLEMİŞTİ TÜRKÜ/KÜRDÜ/LAZI/ÇERKEZİ…)
Bir gün uyanacaklar. İşte o zaman üfürüğümüzde boğulacağın günler gelecek.
Tutunacağın bir dalın
kaçacağın bir dağın,
yatacak bir mezarın olmayacak bu toprakların üzerinde.
Öleceksin kahrından yada defolup gideceksin tasmanı tutan babalarının kıç…a.
Biz bu gün ağlarız belki yarın da ağlarız ama illaki biter gözyaşlarımız
sabrederiz,
alttan alırız,
acırız
ama illaki sıkılır yumruğumuz
işte o gün için sığınacağın deliği şimdiden hazırla…
Kork bizden çünkü senin gibi kalleşçe de olmaz gelişimiz…
Şimdi söyle bana Ahmak !
Kaç şehidi öldürdüğünü sanıyorsun sen ?
Duymuyor musun ne diyor sokaklar ? Ne diyor Şehit babaları ve anaları ?
Şehitler ölmez vatan bölünmez…
Hadi korkunla bir gün daha yaşa…
.
YORUMLAR
Bu yazının altına hiç çekinmeden imzamı atarım.
Yüzde yüz katılıyorum.
Farkındalık için ayrıca tebrikler.
onlar bilmez ki hocam, yürek nasıl yanar?
insanın içine alev nasıl düşer?
mayalarında hep hainlik varmış, öyle yoğrulmuşlar...
aziz ruhları şad olsun şehitlerimizin,
geride kalanlarına sabr-ı cemil niyaz ederim...
yeniden harlandı içimde ki ateş, oyyy oyyy
naif yüreğiniz dert görmesin hocam...