- 699 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İNSANIN ARŞI İSE BEYNİDİR!
Selamen selam;
Sevgili dostlar,O’nun Allahımızın arşı su üzerindedir.Ayetiyle ilgili,biz insanların arş’ı hakkında konuşalım.Su hakkında konuşalım.Su,hayat’tır(Hayy) adlı bir şiirim vardı.
Su
Su hayattır candır
Maddi ve manevi düşünmek andır
O iki melek’li bir kardır
Onsuz olmaz,o sende’ki yardır
Tarlanı sula ki yeşersin canlansın
Rızık olup nebadatı ballansın
İnsanı sula ki kuvvetlensin kanlansın
Maneviyat olup ruhu hallansın
Su candır hay”dır
O olmazsa bu hayatı kaydır
Nefsini tevhit tokmağı ile aydır
Maneviyat suyuyla ile caydır.
08- 02- 2007.
Su hayattır...
Suyun gizi, gücü, tüm özellikleri bilimsel verilerle daha çok açıklanıyor artık günümüzde.
Ayetlerde ise,
Araf-54 Rabbiniz o Allah’tır ki, gökleri ve yeri altı günde yaratmış, sonra da arş üzerinde istiva etmiştir. Geceyi gündüze bürüyüp örter. O bunu, bu da onu aralıksız ve titiz bir biçimde kovalar durur. Güneş, Ay, yıldızlar O’nun emrine boyun eğmiş. Gözünüzü açın; yaratış da O’nun dur, emir veriş de/yaratış da O’nun içindir, emir veriş de. Alemlerin Rabbi olan Allah çok yücedir. Sonra arş üzerine istiva etmiştir.
Taha 5. ayette Rahman arşı istiva etti.Ve Hud 7. ayette O’nun arş’ı su üzerinde dir buyruluyor.Yani evrenleri su’dan yarattı...Sonra Rad suresi 17 ayette,Semadan su indirdi. Böylece vadiler takdir edildiği kadar sel oldu aktı. Ve sel, üste çıkan köpüğü yüklenip götürdü. Süs veya meta (eşya) yapmak isteyerek ateşte yakılan (eriyen) şeylerden (madenlerden) de, üzerlerinde onun gibi köpük oluşur. Allah, işte böylece hak ve bâtıla misal verir. Sonra köpük çözülüp, dağılarak gider. Fakat insanlara faydası olan şeyler, böylece yeryüzünde kalır. Allah, işte böyle misaller verir.
(Bu paragraftaki bilgiler bir kitaptan alıntıdır).Majikal yolda su çok önemli bir yer tutar. Su manyetizmayı yönetir, çekim kuvvetini yönetir. Yani bir nevi akü görevi vardır. Su ne kadar soğuksa tutma kapasitesi de o kadar yüksektir. En yüksek tutma kapasitesi sıfırın üstünde 4 C’dir. Isıtılarak ılık hale gelen suyun alıcılığı hızla düşer. 36-37 C derece arasında manyetizma nötr hale gelir...
Evet hemen her şey de su elementi vardır unutmayın... Toprak: su, gaz ve katı maddeden oluşur. Tüm bitkilerde su vardır... İnsan vücudunu söylemeye gerek yok....
Arş: Yükseklik, çatı, yücelik, tavan gibi anlamlara gelir. Allahın arş üzerinde olması (Kuran’da bu kavram 20 den fazla ayette geçmektedir.) O’nun bulunduğu yeri ve önemi anlatır. Arş sadece yüksekte bulunmak değil, onun herşeyin üstünde olması herşeyi örmesini anlatmasıdır. (Örtme kavramıda yine Kuran’da 20 den fazla ayette geçmektedir.)
Bu kavramı büyüttüğümüzde Allah en büyüktür. O’ndan başka illah yoktur. O herşeyin üstünde ve aynı zamanda herşeyin içindedir.
Beynimizin sıvı içinde bulunması: Beynimiz aynı anne karnında iken bulunduğumuz gibi bir sıvı içinde yer alır. Bu sıvı beynin kendi ağırlığı altında ezilmesini engeller. Elekto manyetik durumun korunmasını,oksijen ile daha fazla beslenmesini sağlar. Beynimiz dışında diğer tüm organlarımızın da yapı itibari ile asla şaşmaz ve taklit edilemez bir muntazamlıkla yaratıldığını biliyoruz. Tek bir değişim kişinin, o organının doğru çalışmamasına; doğal olarak vücut tek bir makina olduğu için de diğer organların doğru çalışmamasına sebep olacaktır.
Şimdi konuyu toparlar isem;Kainattaki tüm canlı varlıkların sudan yaratıldığı anlatılır kadim medeniyetlerde..Çünkü su öyle farklı bir organizmadır ki burada özellikle organizma kelimesini kullanmaktayım Allah’ın arşı’nın su üzerinde olduğu bildirilir.Yaratcının kendi suretinde yarattığı insanın arşı olan beynidir ki(bilinç,nefs ve ruh.Kalp,gönül de denir.Anne rahminde 4. ayında canlanır ki ruh oluşur ve burçların etkisiyle,o ruh, salih veya salihalardan mı olacağı belli olacaktır)Aslı su olan bir sıvının içerisinde bulunması insan ve onun yaratıcısının anlaşılması açısından çok değerli bir veridir.
Ayrıca bizimde arşımız su üzerindedir ve biz de su hem istiva hemde istila olmuştur.Allahçığımız tarafından.Yani istiva ve istila derken,bu alemde istilamız sebebiyle bizimle ve bizde o ruh’un sonsuz oluşu nedeniyle de istiva etmiş oluyoruz.Allah cc. ile birlikte O şah damarından daha yakın.
Yani, insan ve onun yaratıcısı arasında su ile bağlantı olduğunu söylüyorum.Beynin sıvı içinde olduğu, Allah ın zatının da sıvının üstünde olması mantığı; Beni şu kavrama götürdü.Yaratıcı insan beyni içindedir.Ben size şah damarınızdan daha yakınım ayeti zaten bunu gösteriyor.
Mesela,Su ile ilgili çok önemli bir çalışmaya dikkatinizi çekmek istiyorum.
Japon araştırmacı, Masaru Emoto’nun su molekülleri üzerine yaptığı dünya çapında araştırmalar ve deneyler, artık herkes tarafından biliniyor. Masaru Emoto, suya donmadan önce dua , olumlu duygu ve düşünceleri sözle ya da yazılı olarak aktarma, ya da müzik dinletme yöntemleri ile pozitif enerji aktarıldığında, moleküllerinin mükemmel bir kristal yapıya kavuştuğunu, hatta güzelleştiğini kanıtlamıştır. 10 yılı aşkın bir süredir yaptığı çalışmalar ve araştırmalar, halen devam etmektedir.
Dostlarım;Suya verilmesi gereken mesajlar, sevgi, şükran ve şefkat duyguları içermelidir. Eğer sürekli eleştirilirse, su molekülleri çirkinleşerek, bütün simetrisini kaybediyor.Kişiye fayda vermez.
Bu çalışmanın teknik detaylarını internetten araştırıp öğrenebilirsiniz.
Şu moleküllerinin söylenen sözlerle birlikte kişisel enerjiden etkilendiğini biliyorsunuz. Vücudumuzun büyük ölçüde sudan oluştuğunu ve içtiğimiz suyla hayatta kalıyoruz. O halde bize düşen ilk görev, iç sesimizi ve enerji alanımızı doğru şekilde programlamaktır.
Bilinçaltımızda saklı olan bazı cümleler, bizim iç sesimizi oluşturur. Kendi kendimizle baş başa kaldığımızda, davranış şeklimiz ve düşüncelerimiz bu inanç kalıplarından etkilenir.Su, eninde sonunda, bedenin kendisini bu şekilde programlamaya eğilimli olmasını sağlıyor. Tıpkı bir bardak şifa duası okunmuş suyun hastaya içirilmesinde olduğu gibi, beden içine kabul ettiği suyun bilgisini de kabul edip benimsiyor.
Dostlarım,tecrübe edilmiştir,duş alırken su altında dua edin ve göreceksiniz ki dua nız kabul olma ihtimali çok yüksektir.Tabii pozitif dua.Su negatifi asla sevmez...Selamen selam..
HASAN BELEK 04/04/2007
YORUMLAR
...Şimdi bize düşen, bize hesapsızca verenin kulları olarak, birbirimize hakkı ve sabrı tavsiye etmeliyiz ve Muhammet a.s ın getirdiklerine uymalıyız sonrada gereğini yaşamalıyız...
Allah razı olsun sevgili hocam.Şiirlerinizi ve yazılarınızı takip ettiğim kadarıyla Hakkı savunan Haktan yana kaleminizi konuşturan güzel bir yüreğe sahipsiniz.Güncel bir konu ve malesef böyle giderse gündemlerden hiç düşmeyecek bir mesele bence.Yazınıza birebir katılıyorum.Her insan gerçekten özünü bir kez olsun yoklamalı.Sevgiyle...