- 1234 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
4 işlem…
Saygıdeğer dostlar, ve çok sevgili okuyucularım…
Bildiğiniz gibi bir birey hayata atılmadan önce, okula başlar ve eğitim süreci devam eder.
Şimdilerde ise çarpma,toplama,bölme ve çıkarma işlemleri ülkemiz üzerinde yapılmaktadır.
İlk önce sen sağcısın sen solcusun deyip halkı birbirine vurdurdular.Ölenler çoğaldı herkes bir ayrımcı oldu.. Kürtsün,Türküm,Lazım nedildi…Öyle güzel işleyen bu hain düşünceli insanların planı herkesi birbirine düşürdü… Çarpma işlemi böylelikle meyvesini verdi…
İkinci sırada toplama işlemi yer aldıki bunada hala bugün olsun prim verilmektedir.Sen dincisin sen Budistsin sen kafirsin dediler… Herkesi bir araya topladılar. Sen alevisin dediler yaktılar sen Kürtsün dediler silah doğrultular… Toplama işlemide böylelikle düzenlenmiş oldu.
Üçüncü olarak bölme işlemi yer aldı… Utanarak yazdığım bu dizelerde ençok üzüldüğüm durumlardan biridir. Üç beş kendini bilmezler yüzünden yaşanan bu olaylar ülkemizi kötü bir duruma sürüklemektedir.
Örnek vermek gerek ise geçenlerde İzmir’de DTP tören yapıyor konvoydaki kendini bilmezlerin millete kötü davranarak sözde bayraklarını (paçavra) sallamaları üzerine İzmir halkından çok büyük bir tepki aldılar arabaları taşlandı… Bunun sonucunda yaşanan olay beni çok düşündürmüştür. DTP milletvekilleri şöyle diyor;
---Onlar bizi İzmir’e sokmazlarsa ayrım yaparlarsa bizlerde onları Diyarbakır’a sokmayız. Buda bölünmenin,bölünme işleminin başarıyla gerçekleştiğini göstermektedir…
Diyarbakır demişken aklıma bir anekdot geldi. Çalıştığım birimde Diyarbakırlı namazında niyazında bir arkadaşım var bugün kol kola yürüdük o bana Türkçe kardeşim dedi bende ona Kürtçe kürt olmadığım halde böyle bir duygu paylaşmam arkadaşımın hoşuna gitti biz
‘’KARDEŞİZ AYRILAMAYIZ ‘’ dedi… Düşünsenize benim bile büyük harflerle belirttiğim olayı bir kürt ile yaşıyorum. Neden bu herkesle yaşanmasın neden insanlarda bizim gibi olmasın. Molotof kokteyli atarak serap bacımızın canına kıyanlar düşünemediler mi böyle…Yazık ki aynı ülkede böyle kansızlarla yaşamaktayız. Kol kola gezdiğim kardeşim her türlü yardım ediyor bana bende ona… Açılıma ne gerek diye sormak geliyor içimden… Ama susuyorum yine… her zamanki olduğu gibi susuyorum….Sussam bile konuştuğum anlaşılıyordur tabiî …
Kardeşiz diyen zihniyetler neden çoğalmasın,çokmu zor diye düşünmeden edemiyorum.
Sonuç olarak şunları dile getirmek istiyorum. Türkiyenin kırsalından tutunda en görselliği yüksek yerlerine kadar bölgesinde yaşayan, TÜRK,KÜRT,LAZ vb herkes kardeştir. Klişeleşmiş olacak ama AYRIM YAPANLAR KALLEŞTİR demeden geçemeyeceğim.
Dört işlemden geriye bildiğiniz gibi ‘’çıkarma’’ işlemi kaldı…
Çok şükür onu yaşamadık Allah cc yaşatmasın sonumuzu hayretsin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.