Veda
Veda ediyorum artık şiirlere ve hayata usandım artık böyle bi basıma yaşamaktan.Herkes bana sırtını dönmüş.yüzüme gülenler bile artık arkamı döndüğümde hancerleri öıkarmış sırtıma saplamak için fırsat kollar olmuş.Herşeyden vazgeçtim beni bu dünya da ne seven nede önemseyen düşüncelerim hep olumlu oldu bu zamana kadar ama artık bu zamada olumlu ve dürüst olmak is değilmiş yalancı ve sahtekar olursan senden iyisi yoktur.Ben asla yalancı ve sahtekar biri olamadım.belkide damarlarımda dolaşan saf ve temiz kandan kaynaklanıyor.Çok yakın zamanda herşeye veda edicem.Bu siteyede son şiirlerimi yazıyorum.Bundan sonra neler olacağını bende bilmiyorum ama sonumun ölüm olabileceğini düşünüyorum.Tüm şair dostlarıma saygılarımı sunuyorum ve herkese bıl şiirli günler diliyorum.
YORUMLAR
MERNİS MERHABA CAN KARDEŞİM....ŞİMDİ OKUDUM YAZINI..DAHA ÖNCE GÖRMEMİŞTİM. İNANKİ SİTEDE ADINI SANINI DUYMADIĞIM ÖYLE ÇOK İNSAN VAR Kİ ??YETİŞEMİYORUZ HALİYLE...DEĞİLSE ARTNİYETTEN DEĞİL...
YAŞAMIMIZDA HEPİMİZ DÖNEM DÖNEM YALMIZLIKLAR YAŞIYORUZ, BUNALIYORUZ...BUNLAR GEÇİCİDİR. ÖLMEKTE NERDEN ÇIKTI...ALLAHIN VERDİĞİ CANI ANCAK ALLAH ALIR...
MERNİS ŞU AN SANA EL UZATIYORUM, DOSTLUK ELİ....HADİ TUT ELLERİMDEN....YAZINI VE ŞİİRLERİNİ BEKLİYOR OLACAĞIM...KIZDIRMA BENİ ÇOK GÜZEL KULAK ÇEKERİM BAK .....TAMAM MI ?????????
bu hayatın karışıklığına teslim olma güzel insan. hepimiz aynı dertlerle muzdaribiz... ilahi bir adalet var, yalan bu dünya; sen mutluluğu, huuru burada ararsan yanılırsın. her şeyin en güzeli cennette...
ayrıca ne dertli insanlar var, şükret haline... yıkılma, bu düzene ayak uydurma...
tebessüm et hayata, sonra inadına basit yaşa herşeyi...
Güzel kardeşim: Eğer yazdıkların bir senaryo değilse büyük bir hata üzerinesin.
İnsanların psikolojik olarak hassas olduğu anlar olabilir.
Bu hassas evryi daha diramatize etmek, kendine acımak ya da umutsuz kalmak yanlıştır ve kendine haksızlıktır.
Seni dünyada seven bir yaratanın varsa ki var o yetmez mi?
Senin sahip olduğun nimetlerin belkide yarısına sahip olmadan azimle yaşayanlar var ülkede.
Sonra biz bu sitede hep kardeşiz.
Dürüst olduğu için insan bazen kayıpta eder. Acı da çeker.
Ama hep alnı açık olur. Her iki dünyada da şerefle gezer.
Eğer namus namus deyipte şerfsiz insanların hayatına imreneceksen o senin bileceğin iştir.
Seni hiç kimse bilmez düşünmezken hatırlayıp yaratan Allahının himayesimde, her gün ve her saniye onun nimetlerinden faydalanarak yaşadığın halde ; " ben yalnızım, beni kimse sevmiyor" diyeceksen namkörlük edersin.
Dilerim gerçekleri görür ve bize merhaba dersin.
Eğer dediğin gibi saf vetemizsen, amacın sadece dostluk ve sevgi ise açıl bize her telden muhabbet edelim. Dostta oluruz kardeşde.
Ama sevgi kazanılır dostum.
Bunu sen başaracaksın. Ne dersin?
Saygılar ve sevgiler.
İnşallah herifi ne kekledim diyerek katıla katıla gülüyorsundur.
Emin ol keriz olmayı, hiç tanımadığım sana bir şey olmasına tercih ederim.
Bu bir sevgi , bir saygı değilmidir?
De ki niye?
Bütün İnananlar kardeştir.
Allah'a emanet ol kardeşim.