YALNIZ ve SAHİPSİZ YURDUM..
Dün 7 Şehit verdik, bu ilk olmadığı gibi son da olmayacak, ancak acı olan bu değil biz yüzyıllardır bu ülke için milyonlarca can verdik, kan verdik ve bugüne geldik.
Bugün açılım safsatasının gereksizliği gün gibi aşikar ortada iken hala utanmazca düşüncesizce milli duygulardan yoksun bir şekilde hareket edenler yine bu provakasyondur diye tvlerde boy gösteriyorlar.
Öte yandan PKK denen aşağılıkların kurduğu terör örgütü; kürtçülük kisvesi adı altında uyuşturucu ticareti yapıyor, kadın ticareti yapıyor, kapkaç onlarda gasp onlarda, yağmacılık onlarda kundaktaki çocukları kurşuna dizdikleri yetmiyormuş gibi 10-15 yaş arasındaki çocukları sokağa sürüp Türk halkının malına mülküne zarar vermek onlarda ve bunların uzantısı TBMM de ki TÜRK DÜŞMANLARInın başı grup konuşması yapıyor askerler için şehit demiyor ama dağda biri geberince şehit diye devlet töreni bile yapıyorlar (Örnek;Diyarbakır belediyesi).
Efendim parti kapatılırsa dağa çıkarlarmış Bre edepsizler zaten dağda değil misiniz???
Bu ülkenin gençlerine kurşun sıkanlar siz değil misiniz?.
Bize gelince; Hala Apo denen onurdan gururdan cesaretten yoksun imralı meczubunun rahatı için çaba sarfediyoruz. O Ki; İlk yakalandığında daha ne menem şey olduğunu uçakta sergilemişti.
Oysa liderler düşmanda olsa mert olmalı dediğinin ve yaptığının arkasında durmalı. Bunlar sıktıkları kurşundan daha kahpedirler.
Kimse kalkıpta ahkam kesmesin iyimserlik dediğimiz şey bumerang gibi dönüp kendimizi parçalıyor. H.Dink öldüğünde hani herkes Ermeni idi ya, Peki o Ermeni olanlar bir gün de Türk olduklarını hatırlasalar da ŞEHİTlerimiz için yürüseler ha olmaz mı sn. Ali Kemal’in torunları hadi çıkın meydanlara da bir günde Türk olun ne dersiniz?..
Burada Hükümet ve TSK ya büyük görevler düşüyor. Önce istikrarı sağlayacaklar sonra açılım saçılım ne edeceklerse etsinler. Sen one minute ile kahramanlık naraları atıyorsun yalakalarında alkışlıyorlar ama; ÜLKE ELDEN GİDİYOR EFENDİLER..HEM DE BAĞIRA BAĞIRA ELDEN GİDİYOR. BIRAKIN KÜLKEDİSİ ROLLERİNİ VE ÜLKEYE SAHİP ÇIKIN..
BİZLER AYAKLANIRSAK DEĞİL ABD İSRAİL TÜM AVRUPAYIDA ALSALAR ARKALARINA DURDURAMAZLAR..
BİZ BU ÜLKEYİ 13 MİLYON TÜRK İKEN TÜM DÜNYAYA KARŞI SAVAŞARAK KURDUK. VE ATAMIZ VARDI ATAMIZ HANİ O İÇİNİZE BİR TÜRLÜ SİNDİREMEDİĞİNİZ AMA TÜM DÜNYANIN HAYRAN OLDUĞU ATA’MIZ..
YİNE KORURUZ BİZİ BUNA ZORLAMADAN GÖREVİNİZİ YAPIN..ATAM İZİN’DEYİZ..
(Vatan parçalanıyor biz hala izin’deyiz..bu tatil birgün bitecek)
YORUMLAR
yılın yazısı.... biz öyle bi toplumuzki; kendinden utanan ve bu yüzden yalakalıklar yapan... ben o ATA'mın vatanı emenet ettiği gençlikte buluyorum hatayı...bize dokunmayan bin yaşasın diyoruz.. haber izlemiyoruz... dökülen kanları unutuyoruz.. balık hafızalı bi toplumuz... eğitim le düzeltmeliyiz ama önce egitim sistemini düzeltmeliyiz... bizi yönetenleri indirmeliyiz...ki onlar ATAMIZA, ŞEHİDİMİZE HAKARET EDİYORLAR... .... biraz düşünmeliyiz bu güne nasıl geldiğimizi...
VE TÜM HAİNLERİN İNADINA: NE MUTLU TÜRKÜ'M diyene...
dali''nya tarafından 5/14/2011 6:51:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli dostlar yedi adet yorum okudum yazıdan sonra:Bu yedi yorum da dahi birlik beraberlik çağrısı yok.Nasıl olsun be dostlar,birimiz bu necip milleti,vatandaş,diğerimiz soydaş diye ayırırsak,olacağı bu değil mi.
Bizler bilmediğimiz cehilliğin acısını çekiyoruz çekmeye de mahkûmuz... Bizler tarihimizin gerçeklerinden yoksunuz, hep umacı gözlüğüyle dünyaya bakmışız ve halen daha bakıyoruz.
Sen kalkıp bu ülkeyi tek başına Atatürk kurtardı diyip biz Atatürk'e borçluyuz derken,sadece ÇANAKKALE'DE 250 bin fidanı hangi gözle göreceğiz,peki...Öteki "DİN" tacirleri diyerek kendini dinsizler sınıfına mı koyuyor,bu tür ayrımcılıklar gönül hanemizde yapılırken kimlerle birlik ve beraberlikte birleş ilecek acaba.....
Ben iktidara oy vermedim,hıncımız olabilir,ferdi hareketlerini eleştirebiliriz,feryat,figan edebiliriz.Ama toplumun değer yargılarıyla,alay etme hakkını bize hiç bir icraat vermez,ve vermemeli....
Ve bu ülke bizim, bu vatan bizim, bu insanlar bizim; pire için yorgan yakarsak, üstümüze örtülecek bir şey bulamayız…
Suç işleyenin yanında kar kalmamalı, yaptığını mutlaka ama mutlaka çekmeli; hem de en ağır bir şekilde…Dumanlı havayı sevenleri sevindirerek değil……Bizzat başı öne eğik olarak….
İktidarlar acz içinde olurlarsa, yönetmeye soyundukları devletler de acz içine düşerler ! Ne yazık ki benim cahil halkım, din sömürücülerine kanmış ve bir sürü acizi başımıza sultan etmişlerdir ! Çok şey kaybettik , çok şey de kaybedebiliriz belki ama sonuçta onların acziyeti bile bitiremez bu ülkeyi ! Kürtler de bir gün uyanıp Ermeni -PKK beraberliğinin ne kadar zehirli olduğunu anlarlarsa ne mutlu. Yoksa asıl kaybeden onlar olacak.
yani bu yazıyı okuduktan sonra, diyeceğimiz varsa da, "biraz sakin olalım " diye insan diyemiyor. Kızmadan korkmadan sabredelim diyesi geliyor diyemiyor. bunların hepsi PKK şerefsizinin işi onlara kızalım desek yetmiyor. canlarımızı kaybediyoruz "ruhuna fatiha" artık kesmiyor. çocuk bunlar dediklerimiz otobüs yakıyor masum canlar ölüyor "provakasyon" demekle iş bitmiyor. kalleş olan PKK, kürtler bizim canımız demeliyiz ama birileri bunu dememize müsade etmeyecek kadar canımızı acıtıyor. her şey rağmen BİR ve BERABER diyerek serinleyemiyoruz çünkü bu ateş gittikçe büyüyor. aslında bu açlımı destekleyen biri olarak yazdım bütün bunları. açılım desteklensin yada desteklenmesin. birileri bu gidişe dur desin...asıl provakasyon onlar sokağa çıkınca değil, bizler karşılarına çıkınca yaşanacak. kanlar akacak. canlar yanacak. ve bir zaman sonra yine birileri günah çıkaracak. madem açılım dendi. yapılsın. ama herkes haddini bilsin ve görevini yapsın. kimsenin sabrı bu kadar zorlanmaz. o otobüste can veren genç kızın babası şimdi ne yapsın. bu 7 şehidin anası şimdi nasıl ağlasın... AÇILIM AÇILIM diye mi? evet birileri birilerinin dağda kalmasını ve bu yaranın hiç kapanmamasını istiyor. birileri de bu iş bitecek diyor. tamam bitsin bitsin ama arada birileri PRES olmasın lütfen. yazınızı daha doğrusu haykırışınızı anlıyor ve saygılar sunuyorum
günün yazısı olmalı güzel kardeşim bir yandan vatana millete sövenler bir yandan din elden gidiyor abd ye sarılın diyenler ey uyanık gezen körler söyleyin kim dostluk etmiş bugüne kadar TÜRKİYEye kimden ne umarsınız siz??? geçin bu saçmalıkları geçin bu açılım martavallarını ezelden beridir süre gelen bir oyun bu yakın tarihe bakın serv anlaşmasına bakın o dönemlerde yapılan tüm anlaşmalarda protokollerde tek konu bağımsız kürdistan devleti ve de 7ilin kürdistan sayılması değilmi sizin açılımınız mı engel olacak bu hayallere yok artık gülerim ben buna!! bunun bu duruma geleceği en başından belliydi nifak tohumları yeşerdi boy gösterdi bize düşen kötülük çiçeklerini bir bir söküp atmak gerekirse can gerekirse kan iyi niyet timsali bir ülke olacağız diye vatandan bayraktan vazgeçmekte ne demekmiş kim ne derse desin kimseye yaranmak mecburiyetinde değiliz burası TÜRKİYE biz de TÜRKÜZ olay budur ötesi yok
seyda19 tarafından 12/8/2009 2:28:34 PM zamanında düzenlenmiştir.