- 560 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
TBMM de yeni bir kanun hazırlanıyor KÜÇÜK GELİNLER olmasın adı altında. Bu kanun ne zaman çıkar bilmiyrum ama artık onsekiz aşından üçük kızlar ailesinn izniyle bile evlendirilemeyecek tıpkı büse ve annem gibi. Annem de ilk okul dördüncü sınıftan alınıp evlendiriliyor. Öyle on yaşında falan değil. on dört yaşında . Okul köye uzak olduğu için çok geç gişderlermiş okula.
Umarım Buse gibi kızlarımız artık kanayan yaramız olmaz.
Çok güzel gidiyor aAyhan bey. Buse'nin kurtulması dileği ile
Sevgili Aynur kardeşim, hikayeyi başından beri takip etmiş olsaydınız eğer, Buse'nin kaç yaşında olduğunu hemen anlardınız. Ayhan beyin dediği gibi, Buse'yi babası okuldan alıp, düğün falan yapmadan bir gece ansızın satıverdi. Çocuk dediğin dokuz ayda oluyor. Buse evleneli zaten dokuz ayı geçti. Çok dikkatli bir okuyucusun ama, hikayenin gerisine dönmediğin için olayları anlamakta zorlanıyorsun.
Buse psikoloğla görüşünce kendini biraz daha rahat hissetti mi acaba? Ne kadar fayda gördü. Olaylar nasıl gelişecek ilerleyen günlerde okuyup öğreneceğiz.
Hikaye çok güzel gidiyor. Kutluyorum...
Sevgiler...
EMİNE45 tarafından 12/8/2009 8:36:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli Aynur ve Lazuşağı kardeşlerim,Buse 15 yaşında Sağlık koleji birinci sınıf birinci dönemin sonunda okuldan zorla babası tarafından alınıp karısı ölmüş köydeki zengin bir adama verilmiş.Hemen ilk yılında çocuğunu doğuruyor...Olaylar da ondan sonra gelişmeye devam etmiş.(Buse'nin bana anlattıkları böyle)Şimdi buse 35-40 yaşlarında.
Yorumlarınız için tşk.ler...
Ayhan bey istemiyerekte olsa Aynur'un yorumunu okudum size sorduğu sorular ortak sorularımız olsun buse daha sebi ikenmi o yaşlı adama verilmiş ahmet efendi de mi hüseyin üzülmez gibi bir adam
buseyi zorla everen babanın suçu ceza bulmalı bence
Haydı kolay gelsin..............
Ayhan abi, iki kişinin bildiği sır değildir biliyorsunuz. O yüzden psikoloğun sözleri çok yanlış.Hatta hiç bir psikolog öyle bir tavsiye vermez. Her şeyi kardeşine anlatmasını tembih eder.Doğrusu da budur zaten.
Bir de uzun zamandır aklıma takılan bir şey var. Bu olaylar geçerken buse kaç yaşında, çocuk lise sona gidiyor, Busenin çocuğu var...Hikaye yaşanmakta olan bir öykü bunu biliyoruz, acaba Buse şu an kaç yaşında?
Uzun zamandır fırsat bulup okuyamamıştım. Ama görüyorum ki, kalemin çok daha güçlenmiş, neredeyse tamam olmuşsun Ayhan abi..Seni kutluyorum.Sevgilerimle.